Zamknij
Nowości - Internet

Knor z e-strategią od Grupy AMP Media

Witold Sokołowski, 2013-12-12 13:15:04

Grupa AMP Media wprowadziła na rynek e-commerce firmę Knor, od 20 lat działającą w branży dekoratorskiej, a obecnie jedną z jej liderów.


Gliwicka firma KNOR rozpoczynała swoją działalność w 1990 od oprawy reprodukcji i obrazów oraz produkcji antyram i fotoram. Z roku na rok poszerzała swój asortyment. Aktualnie oferuje wysokiej jakości obrazy, fototapety, plakaty oraz ramy. Kolejnym etapem rozwoju firmy jest ekspansja na rynek internetowy. Do roli doradcy e-commerce firma Knor wybrała Grupę AMP Media, która podjęła się opracowania i wdrożenia e-strategii, w tym uruchomienia sklepu internetowego www.knor.pl.


- Konkurencja w branży wnętrzarskiej jest duża, stąd i rynek na którym funkcjonuje firma Knor nie należy do łatwych. Nasz klient posiada jednak ogromną przewagę, którą stanowi ponad 20-letnie doświadczenie, znajomość potrzeb i preferencji klientów, bogaty wybór produktów, duże możliwości logistyczne oraz wysoka jakość obsługi. Te cechy razem wzięte decydują w dużej mierze o sukcesie na rynku internetowym – mówi Maciej Dądela z Grupy AMP Media.


Sklep www.knor.pl podzielony został na cztery sekcje tematyczne: obrazy, fototapety, plakaty oraz fotoramki. W każdej z sekcji użytkownik może wybrać spośród tysięcy gotowych zdjęć, zainspirować się przygotowanymi aranżacjami, jak również stworzyć oryginalny projekt z wgranego przez siebie zdjęcia. Dodatkowo może zobaczyć jak wybrany przez niego obraz lub plakat będzie wyglądał w jego mieszkaniu. Kolejną użyteczną funkcją, jaką jest możliwość założenia filtra kolorystycznego mając do dyspozycji pełną paletę barw, co zdecydowanie ułatwia klientowi wybranie interesującego go produktu.


Mechanizm sklepu został także wzbogacony o moduł ramek na wymiar, gdzie użytkownik w kilku prostych krokach może zaprojektować ramę na miarę swoich potrzeb. Z szeroką funkcjonalnością sklepu współgra przejrzysta i czytelna szata graficzna.


Następny etap współpracy pomiędzy firmami przewiduje działania marketingowe w największych wyszukiwarkach oraz mediach społecznościowych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...