Zamknij
Nowości - Internet

Knor z e-strategią od Grupy AMP Media

Witold Sokołowski, 2013-12-12 13:15:04

Grupa AMP Media wprowadziła na rynek e-commerce firmę Knor, od 20 lat działającą w branży dekoratorskiej, a obecnie jedną z jej liderów.


Gliwicka firma KNOR rozpoczynała swoją działalność w 1990 od oprawy reprodukcji i obrazów oraz produkcji antyram i fotoram. Z roku na rok poszerzała swój asortyment. Aktualnie oferuje wysokiej jakości obrazy, fototapety, plakaty oraz ramy. Kolejnym etapem rozwoju firmy jest ekspansja na rynek internetowy. Do roli doradcy e-commerce firma Knor wybrała Grupę AMP Media, która podjęła się opracowania i wdrożenia e-strategii, w tym uruchomienia sklepu internetowego www.knor.pl.


- Konkurencja w branży wnętrzarskiej jest duża, stąd i rynek na którym funkcjonuje firma Knor nie należy do łatwych. Nasz klient posiada jednak ogromną przewagę, którą stanowi ponad 20-letnie doświadczenie, znajomość potrzeb i preferencji klientów, bogaty wybór produktów, duże możliwości logistyczne oraz wysoka jakość obsługi. Te cechy razem wzięte decydują w dużej mierze o sukcesie na rynku internetowym – mówi Maciej Dądela z Grupy AMP Media.


Sklep www.knor.pl podzielony został na cztery sekcje tematyczne: obrazy, fototapety, plakaty oraz fotoramki. W każdej z sekcji użytkownik może wybrać spośród tysięcy gotowych zdjęć, zainspirować się przygotowanymi aranżacjami, jak również stworzyć oryginalny projekt z wgranego przez siebie zdjęcia. Dodatkowo może zobaczyć jak wybrany przez niego obraz lub plakat będzie wyglądał w jego mieszkaniu. Kolejną użyteczną funkcją, jaką jest możliwość założenia filtra kolorystycznego mając do dyspozycji pełną paletę barw, co zdecydowanie ułatwia klientowi wybranie interesującego go produktu.


Mechanizm sklepu został także wzbogacony o moduł ramek na wymiar, gdzie użytkownik w kilku prostych krokach może zaprojektować ramę na miarę swoich potrzeb. Z szeroką funkcjonalnością sklepu współgra przejrzysta i czytelna szata graficzna.


Następny etap współpracy pomiędzy firmami przewiduje działania marketingowe w największych wyszukiwarkach oraz mediach społecznościowych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...