Zamknij
Nowości - Auto-moto

„Koalicja korzyści” promuje jesienną Hondę

Witold Sokołowski, 2011-10-28 19:40:23

Rozpoczęła się kolejna odsłona jesiennej kampanii promocyjnej, zrealizowanej przez Agencję Reklamową S4 dla Hondy. Tym razem przebiega ona pod hasłem „Koalicja korzyści”.


„Koalicja korzyści” promuje jesienną akcję rabatową Hondy, która objęła modele Hondy Civic, CR-V i Accord z silnikiem benzynowym. Oferowane klientom korzyści to nie tylko obniżki cen sięgające nawet 9000 PLN, ale też w zależności od modelu, dodatkowe benefity - opony zimowe gratis oraz zniżki na pakiet akcesoriów i ubezpieczenie.


Kampania została przygotowana przez agencję S4, która z Honda Polska współpracuje kompleksowo od 2010 roku. W jej ramach powstał projekt ogłoszenia prasowego oraz spot radiowy.


„Koalicja korzyści” rozpoczęła się w połowie października, obejmując ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe, prasę regionalną oraz Internet (za promocje w Internecie odpowiada agencja Next). Za działania dla klienta odpowiadają po stronie S4: Joanna Biegacz – senior account executive, Piotr Żarczyński – copywriter oraz Peter Olszewski – senior art. director.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...