Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Kolarstwo zyskuje fanów na Facebooku

11Październik2014

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Michał Kwiatkowski, Facebook

Michał Kwiatkowski w ciągu 10 dni po zdobyciu tytułu Mistrza Świata pozyskał 16 909 nowych fanów swojego FanPage’a w serwisie społecznościowym Facebook. Liczba ta odpowiada wzrostowi o 18,5 procent. Wzrost ten jest jednocześnie największym w historii konta Kwiatkowskiego. Kolarz reprezentacji Polski i drużyny Omega Pharma-Quick Step posiada obecnie 108 147 „Lubię to”, co klasyfikuje go w czołówce polskich sportowców dyscyplin indywidualnych, którzy prowadzą swoje Fanpage’e.

Złoty medal na zawodach w hiszpańskiej Ponferradzie oprócz wielu publikacji w mediach przemysłowych był także komentowany przez kibiców w social mediach. Tylko dzień po mistrzostwie wartość wskaźnika „osób, które o tym mówią” w kontekście konta Michała Kwiatkowskiego wyniosła 60 070 osób, czyli ponad 10-krotnie więcej niż w dniu poprzednim.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.