Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Vattenfall

Witold Sokołowski, 2007-01-04 22:22:00

Firma energetyczna Vattenfall rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Ciepło dla Warszawy”, będącą kolejną odsłoną szeroko zakrojonej akcji wizerunkowej. W styczniu br. mieszkańcy stolicy będą mogli zobaczyć wielkoformatowe reklamy prezentujące specyfikę działalności firmy i nawiązujące do sponsorowanych przez Vattenfall Mistrzostw Europy w Łyżwiarstwie Figurowym.

Podstawowym produktem oferowanym mieszkańcom stolicy przez Vattenfall jest ciepło, produkowane w elektrociepłowniach: Siekierki, Żerań i Pruszków oraz ciepłowniach Wola i Kawęczyn. Celem kampanii reklamowej „Ciepło dla Warszawy” jest zarówno przybliżenie warszawiakom profilu działalności firmy, jak i zaistnienie w ich świadomości jako główny sponsor odbywających się w drugiej połowie stycznia w stolicy Mistrzostw w Łyżwiarstwie Figurowym. Stąd prezentowana na 16 billboardach (format 12x4 m) oraz siatce na Nowym Świecie (format 16x5 m) kreacja, która symbolicznie przedstawia produkt firmy jako ciepło płynące z kaloryfera i nawiązujące do dyscypliny sportu postacie dzieci z łyżwami.


- „Kampania reklamowa jest kolejną odsłoną realizowanych przez Vattenfall na przełomie 2006 i 2007 roku działań wizerunkowych. Miesiąc wcześniej udekorowaliśmy Nowy Świat niepowtarzalną iluminacją świąteczną. Za niespełna trzy tygodnie zaprezentujemy się jako sponsor największej imprezy sportowej, jaka odbędzie się w Polsce w 2007 roku. Wszystkie działania służą budowie marki Vattenfall w przededniu pełnej liberalizacji polskiego rynku energii” – powiedział Piotr Kędzierski, dyrektor ds. komunikacji w Vattenfall Poland.

„Ciepło dla Warszawy” jest autorską kampanią zespołu odpowiedzialnego za komunikację w polskim oddziale Vattenfall. Przygotowanie zdjęcia powierzono studiu fotograficznemu Atelier.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...