Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Vattenfall

Witold Sokołowski, 2007-01-04 22:22:00

Firma energetyczna Vattenfall rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Ciepło dla Warszawy”, będącą kolejną odsłoną szeroko zakrojonej akcji wizerunkowej. W styczniu br. mieszkańcy stolicy będą mogli zobaczyć wielkoformatowe reklamy prezentujące specyfikę działalności firmy i nawiązujące do sponsorowanych przez Vattenfall Mistrzostw Europy w Łyżwiarstwie Figurowym.

Podstawowym produktem oferowanym mieszkańcom stolicy przez Vattenfall jest ciepło, produkowane w elektrociepłowniach: Siekierki, Żerań i Pruszków oraz ciepłowniach Wola i Kawęczyn. Celem kampanii reklamowej „Ciepło dla Warszawy” jest zarówno przybliżenie warszawiakom profilu działalności firmy, jak i zaistnienie w ich świadomości jako główny sponsor odbywających się w drugiej połowie stycznia w stolicy Mistrzostw w Łyżwiarstwie Figurowym. Stąd prezentowana na 16 billboardach (format 12x4 m) oraz siatce na Nowym Świecie (format 16x5 m) kreacja, która symbolicznie przedstawia produkt firmy jako ciepło płynące z kaloryfera i nawiązujące do dyscypliny sportu postacie dzieci z łyżwami.


- „Kampania reklamowa jest kolejną odsłoną realizowanych przez Vattenfall na przełomie 2006 i 2007 roku działań wizerunkowych. Miesiąc wcześniej udekorowaliśmy Nowy Świat niepowtarzalną iluminacją świąteczną. Za niespełna trzy tygodnie zaprezentujemy się jako sponsor największej imprezy sportowej, jaka odbędzie się w Polsce w 2007 roku. Wszystkie działania służą budowie marki Vattenfall w przededniu pełnej liberalizacji polskiego rynku energii” – powiedział Piotr Kędzierski, dyrektor ds. komunikacji w Vattenfall Poland.

„Ciepło dla Warszawy” jest autorską kampanią zespołu odpowiedzialnego za komunikację w polskim oddziale Vattenfall. Przygotowanie zdjęcia powierzono studiu fotograficznemu Atelier.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...