Zamknij

Wiedza PR - PR w firmie

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Andrzej Szymański

Andrzej Szymański - absolwent Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa. Podczas dotychczasowej kilkuletniej pracy zawodowej działał głównie w branży odzieżowej i ...

Ostatnie artykuły tego autoraTożsamość organizacji a wizerunek organizacji

Tożsamość organizacji jest pojęciem niejednoznacznym, bardzo złożonym, często stwarzającym przeciwstawne odczucia i początkowo niezrozumiałym dla przeciętnego ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...