Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

Konkurs Renault na YouTube

Witold Sokołowski, 2011-09-11 22:22:36

Konkurs Renault na YouTube

Renault Polska przygotowało na YouTube konkurs dla lojalnych klientów marki. Konkurs pod nazwą Historie niezawodnej przyjaźni z Renault polega na przygotowaniu i umieszczeniu na stronie www.youtube.pl/renaultpl krótkich form filmowych. W jury oceniającym prace zasiądzie między innymi Rafał Królikowski.


Założeniem kampanii jest aktywne zaangażowanie lojalnych klientów Renault. Konkurs potrwa do 13 października. Aby wziąć w nim udział należy przygotować 60-sekundowy film opowiadający historię związaną z samochodem Renault i umieścić go na oficjalnym kanale RenaultPL na portalu YouTube. Praca może mieć formę klipu wideo, animacji, pokazu slajdów, prezentacji piosenki czy recytacji wiersza.


Kampania promocyjna w mediach obejmuje telewizję, radio oraz Internet. Przygotowano dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne z wypowiedziami klientów Renault na temat ich przyjaźni z marką, zapraszające do wzięcia udziału w konkursie (emisja planowana jest od 1 do 28 września). Spoty radiowe pojawią się w Radiu Zet, RMF, PR 3, Eska Rock, Tok FM oraz RMF Classic między

8 września a 6 października.


Do przygotowania spotów wykorzystano nagrania zawierające prawdziwe historie lojalnych klientów, których wyszukiwano na forach poświęconych modelom Renault, GoldenLine, Facebooku oraz poprzez kontakty z fanklubami. Promocja w Internecie odbywa się na portalach ogólnopolskich i motoryzacyjnych, gdzie umieszczono banery oraz formy wideo promujące konkurs (czas trwania: 1 września – 13 października).


Konkurs i akcję promocyjną opracowała agencja reklamowa Publicis. Za zakup mediów odpowiada Optimum media OMD.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...