Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Konkurs zielonej herbaty Saga

Witold Sokołowski, 2010-03-07 22:16:43

Konkurs zielonej herbaty Saga

SohoGroup, w wyniku wygranego przetargu, zajęło się przygotowaniem i prowadzeniem internetowego konkursu dla producenta nowej, zielonej herbaty Saga. Zadaniem agencji było stworzenie konceptu aktywizacji konsumentek Sagi w Internecie – w medium, które nigdy dotąd nie było tak wykorzystywane przez markę.


SohoGroup odpowiada za pełną obsługę konkursu, który ruszył na początku lutego i potrwa do kwietnia. Nazwa konkursu to „O czym rozmawiacie przy zielonej herbacie?”, a nagrodą główną jest 20 000 złotych na spełnienie marzeń duetów przyjaciółek, biorących udział w konkursie. Mimo wymagającej zaangażowania formuły konkursu (uczestniczki muszą załączyć zdjęcie na stronie www.herbatasaga.pl i dopisać dialog w dymkach) konkurs cieszy się ogromnym zainteresowaniem.


Partnerem akcji jest dwutygodnik „Przyjaciółka”, w którym cyklicznie ukazują się artykuły poruszające kwestię kobiecej przyjaźni. Po rozstrzygnięciu konkursu Przyjaciółka opublikuje również artykuł o zwyciężczyniach konkursu.


Konkurs “O czym rozmawiacie przy zielonej herbacie” wspierany jest kampanią w Internecie (gadu-gadu, onet.pl, polki.pl, nasza-klasa) a za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. SohoGroup powierzono również adaptację komunikacji prasowej marki Saga Zielona do czasopism kobiecych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...