Zamknij
Nowości - Życie i styl

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Nowy User, 2017-02-14 11:24:42

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL Koral.


Firma Koral, najpopularniejszy polski producent lodów, w 2017 roku stawia na promocję kolejnej, po Braciach Koral, marki premium – lodów impulsowych Grand Gold. Spot reklamowy „Grand Gold – Władca zmysłów” będzie emitowany przed seansami filmu „Ciemniejsza strona Greya” oraz wybranymi seansami kobiecymi w sieci kin Helios w całej Polsce. Kampania startuje 10 lutego i jest skierowana do kobiet. Spot będzie można również zobaczyć w Internecie, w ramach kampanii wideo m.in. na YouTube.


Lody Grand Gold to trzy smaki w belgijskiej czekoladzie: lody waniliowe w czekoladzie deserowej, lody waniliowe w czekoladzie z migdałami, oraz śmietankowy baton lodowy Grand Gold z sosem toffi, w czekoladzie z orzechami.


Za produkcję spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” odpowiedzialna jest krakowska agencja interaktywna Veneo, obsługująca kompleksowo markę Koral w kanałach digital.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Grzegorz Skarczewski   2017-02-17 11:27:52

    Fajnie pomyślane, reklama "loda" wraz z filmem o tematyce erotycznej. Widziałem tę reklamę w kinie przed seansem. Chociaż sam film średnio mi się podobał, to o lodach nic złego powiedzieć nie mogę. Również o tych firmy Koral :) Grzegorz

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...