Zamknij
Nowości - Internet

Kreator stron mobilnych wchodzi do Polski

Witold Sokołowski, 2013-07-04 12:33:17

Kreator stron mobilnych wchodzi do Polski

Międzynarodowa spółka InfoGin, działająca na 11 rynkach w krajach Europy Zachodniej, Bliskiego i Dalekiego Wschodu oraz Ameryki Południowej wchodzi ze swoją najnowszą ofertą do Polski. Zaoferuje usługi dostosowania stron www do urządzeń mobilnych – w przyjaznych cenach i dla każdego. Dzięki zróżnicowanym cenowo pakietom, w tym możliwości bezpłatnego dostępu do usługi, chce pomóc polskim MSP szybko zaadaptować serwisy do urządzeń mobilnych.


Eksplozja urządzeń mobilnych oraz m-commerce wymusza szybkie przystosowanie dotychczasowych stron www do przeglądania na ekranach smartfonów czy tabletów. W końcu 2012 r. liczba użytkowników smartfonów w Polsce przekroczyła 6 mln, co stanowi powyżej 50% wszystkich aktywnych internautów. Szacuje się, że w ciągu 2-3 lat surfowanie w sieci z urządzeń mobilnych przewyższy liczbę wejść do wyszukiwarek z komputerów stacjonarnych.


Natychmiastowe przekształcenie serwisów www w przyjazne dla użytkowników urządzeń przenośnych staje się więc palącą koniecznością w codziennym funkcjonowaniu każdego przedsiębiorcy. Jest to kluczowe w przypadku małych i średnich firm, takich jak hotele, restauracje, apteki, taksówki itp. Użytkownicy już dziś wchodzą na strony tych firm w połowie z urządzeń mobilnych. Również dla sklepów internetowych posiadanie mobilnej wersji strony staje się nieodzowne.


Wg raportu „M-commerce w praktyce” (maj2013) 76% polskich sklepów internetowych nie ma jeszcze ani mobilnej strony ani aplikacji na urządzenia mobilne. Jednocześnie 73% z nich wierzy, że takie dostosowanie strony podniosłoby sprzedaż. Z kolei raport „What users want from mobile” (Compuware, 2011) podaje, że złe doświadczenia z niedostosowaną strona zniechęcają 57% osób do polecenia jej innym, a to grozi utratą wielu klientów.


Odpowiedzią na potrzebę błyskawicznej, taniej, a zarazem rzetelnej i pełnowartościowej konwersji stron www na urządzenia mobilne może być GinWiz. Jest to usługa, która pozwala w sposób automatyczny wykonać wersję mobilną każdej strony www, również sklepów internetowych. Przekształcenie może trwać zaledwie 2 minuty i można je wykonać samodzielnie. System analizuje zawartość strony, priorytetyzuje treści, a następnie konwertuje i formatuje. Co więcej, strony dostosowane za pomocą GinWiz są zoptymalizowane pod kątem ponad 14 tysięcy modeli urządzeń mobilnych o różnych rozmiarach i rozdzielczościach ekranu.


GinWiz jest już obecny w Europie Zachodniej, od Wielkiej Brytanii po Hiszpanię, a także w krajach Ameryki Południowej. Klienci tej globalnej usługi mają już miliony użytkowników, którzy korzystają ze zoptymalizowanych stron, choć GinWiz zadebiutował dopiero w zeszłym roku. Stoi za nim bowiem międzynarodowy wiodący dostawca na rynku rozwiązań mobilnych: InfoGin.


Dzięki elastycznym, dostosowanym do potrzeb różnych przedsiębiorców pakietom, z GinWiz można skorzystać albo całkowicie bezkosztowo (pakiet podstawowy), godząc się na udostępnienie reklam na swojej stronie i używając domeny GinWiz, albo w promocyjnej obecnie cenie ok. 290 zł rocznie (pakiet standardowy), bez reklam i na własnej domenie, bądź w promocyjnej obecnie cenie ok. 1350 zł rocznie (pakiet Premium), gdzie mamy szereg udogodnień, takich jak pełne wsparcie techniczne, możliwość przekształcenia do 5 serwisów o nieograniczonej liczbie podstron w ramach jednej domeny czy dostęp do narzędzia GinWiz Analytics z 6-miesięczną historią.


„Mamy do czynienia z rewolucją mobilną. Lawinowo rośnie już nie tylko liczba wejść do sieci ze smartfonów, ale także dynamika wzrostu płatności online dokonywanych za pośrednictwem urządzeń mobilnych, która w krajach wysokorozwiniętych w zeszłym roku wyniosła około 200%. Polska to bardzo ważny, błyskawicznie rozwijający się rynek, na którym zdecydowanie chcemy być obecni, ponieważ potencjał przystosowania stron www w polskim Internecie do urządzeń mobilnych jest niesłychanie wysoki. Dlatego niedługo udostępnimy polską wersję językową naszego serwisu http://www.ginwiz.com” – powiedział Eran Wyler, Prezes i założyciel InfoGin.


Rozwiązanie jest proste, szybkie, pełnowartościowe i dostępne dla wszystkich – to kluczowe przewagi konkurencyjne systemu GinWiz. Ponadto rozwój usługi w Polsce zapewnia sprawdzony w wielu krajach, wartościowy program dla resellerów. W ramach tej formy współpracy agencje marketingowe mogą oferować swoim klientom usługę GinWiz pod własnym szyldem i według własnej wyceny. GinWiz już rozpoczyna poszukiwanie w Polsce kluczowych resellerów dla swojej usługi.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...