Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Kredyt Bank rozda trzy iPhone'y

21Listopad2011

Autor: Michał Matyjasik, Tagi: Kredyt Bank, faceADDICTED, iPhone 4s Kredyt Bank rozda trzy iPhone'y

Kredyt Bank na Facebooku uruchomił kolejną aplikację konkursową w ramach gry o najnowsze iPhone’y 4S. Fani poprzez swoje zaangażowanie mogą wygrać jeden z trzech telefonów.

W I etapie konkursu, pod hasłem „Wyklikaj swoją nagrodę”, fani Kredyt Banku mogli zadecydować ile egzemplarzy iPhone'a 4s będzie do wygrania w etapie II. Każdy kolejny iPhone dołączony do puli nagród wymagał 2 tysięcy kliknięć w przycisk umieszczony w zakładce konkursowej.

Organizatorzy docenili aktywność i zaangażowanie fanów, przeznaczając na nagrody wszystkie trzy telefony. II etap konkursu polega na jeszcze większym aktywizowaniu graczy. Zadaniem użytkowników jest codzienne odpowiadanie na pytania z zakresu bankowości (zarówno ogólnych, jak i dotyczących oferty Kredyt Banku), napisanie porady dotyczącej oszczędzania i poddanie jej pod głosowanie społeczności oraz inne aktywności w aplikacji.

Już w pierwszym dniu działania aplikacja przyciągnęła ponad 700 użytkowników. Gra będzie trwała do 4 grudnia.

Celem naszej pierwszej aplikacji konkursowej było powiększenie bazy fanów jak najbardziej lojalnych wobec marki Kredyt Banku. Udało nam się stworzyć jedną z najbardziej zaangażowanych społeczności wśród banków na facebooku. Obecnie strategicznym celem jest rozbudowanie tej społeczności – jest to też jedno z głównych założeń trwającego konkursu.

Dwuetapowa walka o iPhone'a 4s to druga aplikacja konkursowa zrealizowana przez agencję faceADDICTED dla Kredyt Banku w ramach jego stałej obsługi w social media. Współpraca agencji z Kredyt Bankiem trwa od maja 2011 r.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz