Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Kredyt Bank rozda trzy iPhone'y

21Listopad2011

Autor: Michał Matyjasik, Tagi: Kredyt Bank, faceADDICTED, iPhone 4s Kredyt Bank rozda trzy iPhone'y

Kredyt Bank na Facebooku uruchomił kolejną aplikację konkursową w ramach gry o najnowsze iPhone’y 4S. Fani poprzez swoje zaangażowanie mogą wygrać jeden z trzech telefonów.

W I etapie konkursu, pod hasłem „Wyklikaj swoją nagrodę”, fani Kredyt Banku mogli zadecydować ile egzemplarzy iPhone'a 4s będzie do wygrania w etapie II. Każdy kolejny iPhone dołączony do puli nagród wymagał 2 tysięcy kliknięć w przycisk umieszczony w zakładce konkursowej.

Organizatorzy docenili aktywność i zaangażowanie fanów, przeznaczając na nagrody wszystkie trzy telefony. II etap konkursu polega na jeszcze większym aktywizowaniu graczy. Zadaniem użytkowników jest codzienne odpowiadanie na pytania z zakresu bankowości (zarówno ogólnych, jak i dotyczących oferty Kredyt Banku), napisanie porady dotyczącej oszczędzania i poddanie jej pod głosowanie społeczności oraz inne aktywności w aplikacji.

Już w pierwszym dniu działania aplikacja przyciągnęła ponad 700 użytkowników. Gra będzie trwała do 4 grudnia.

Celem naszej pierwszej aplikacji konkursowej było powiększenie bazy fanów jak najbardziej lojalnych wobec marki Kredyt Banku. Udało nam się stworzyć jedną z najbardziej zaangażowanych społeczności wśród banków na facebooku. Obecnie strategicznym celem jest rozbudowanie tej społeczności – jest to też jedno z głównych założeń trwającego konkursu.

Dwuetapowa walka o iPhone'a 4s to druga aplikacja konkursowa zrealizowana przez agencję faceADDICTED dla Kredyt Banku w ramach jego stałej obsługi w social media. Współpraca agencji z Kredyt Bankiem trwa od maja 2011 r.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.