Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Kultowy Polski Majonez zaczyna blogować

Witold Sokołowski, 2014-06-28 23:38:25

Blog prowadzony przez nietypowego autora, zaskakujące eventy, limitowane dwupaki oraz jacht Kultowego Kętrzyniaka na mazurskich jeziorach – to dalsze etapy kampanii „Kultowy Polski Majonez”.


Kampania reklamowa Majonezu Kętrzyńskiego pod hasłem "Kultowy Polski Majonez od 1962 roku" rozpoczęła się na początku kwietnia. Wtedy też firma MAJONEZY” Spółdzielnia Pracy Produkcyjno- Handlowa” w Kętrzynie zaprezentowała nowe hasło oraz kreacje graficzne nawiązujące do epoki retro i artystycznych plakatów z nurtu "estetyki sentymentalnej".


Na Warmii i Mazurach oraz w regionach sąsiadujących pojawiły się billboardy przedstawiające potrawy z majonezem, np. kanapeczka z Kultowym Majonezem czy jajeczko z Kultowym Majonezem. Powstała seria limitowanych plakatów oraz nastąpiła nowa odsłona profilu marki na FB, gdzie w roli band hero występuje sam Majonez Kętrzyński. Dyskutuje z fanami oraz odpowiada na ich pytania.


- Nasza ryzykowna kampania spotkała się z gorącym przyjęciem konsumentów, dlatego postanowiliśmy ją kontynuować tak długo jak długo będzie wywoływać pozytywne emocje– mówi prezes Piotr Majewski. – Zależy nam przede wszystkim na działaniach, które angażują naszych klientów. Właśnie uruchomiliśmy bloga „Rozmyślania Kultowego Ketrzyniaka”, gdzie nasz bohater dzieli się z czytelnikami różnymi przemyśleniami. To nie tylko przepisy kulinarne, ale również zapowiedzi i relacje z ciekawych imprez, na których będzie się pojawiał Kultowy Kętrzyniak.


To właśnie ciekawe eventy będą w najbliższym czasie znakiem rozpoznawczym marki. Po raz pierwszy stoisko firmy pojawi się 29 czerwca w Mikołajkach podczas rajdowych zmagań mistrzów z całego świata. Główną atrakcją będzie kultowa replika kultowego poloneza, jakim jeździł legendarny mistrz Marian Bublewicz. Uczestnicy otrzymają też specjalnie przygotowane na tę okazję kartki do zbierania autografów kierowców. Tego dnia odbędzie się też premiera Kultowych Dwupaków – limitowanej serii produktu, niedostępnej w sklepach. Ma to być rodzaj smacznego gadżetu, pamiątki, którą turyści mogą przywieźć z Warmii i Mazur. Będzie rozdawany właśnie przy tych specjalnych eventach.


Latem na mazurskie szlaki wypłynie też specjalny jacht Kultowego Majonezu, którego załoga będzie rozdawać firmowe przysmaki. To tylko kilka z planowanych wydarzeń. – Będziemy zaskakiwać naszych fanów, a relacje z przygód Kultowego Kętrzyniaka zamieszczać na naszym kanale Youtube – zapowiada prezes Piotr Majewski.


Autorami strategii komunikacji marki i kreacji reklamowych są Studio Gravite oraz Rytczak Unlimited Communication&PR.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...