Zamknij

Nowości - Kultura i nauka

Trwają zgłoszenia do programu #BEST STARTUP

Najlepsze startupy, najciekawsze pomysły na biznes, warsztaty, konkurs, mentoring pod okiem najlepszych ekspertów z branży komunikacji marketingowej i marketingu to tylko część wydarzeń, które odbędą się w ramach Innovation AD #BEST STARTUP.

czytaj dalej

Warner Music Poland reklamuje album Coldplay

16 grudnia br. na nośnikach Premium Citylight AMS w wybranych wiatach przystankowych w Warszawie zawisły winyle i płyty zespołu Coldplay. W ten niestandardowy sposób Warner Music Poland reklamuje album Coldplay „A Head Full of Dreams". 

czytaj dalej

Teatr Żydowski z nową agencją BAD FOR YOU

Warszawski Teatr Żydowski im. Estery Rachel i Idy Kamińskich – Centrum Kultury Jidysz z końcem roku 2015 roku podpisał umowę o świadczenie usług PR z nową firmą Joanny Kawińskiej Bad For You.

czytaj dalej

Digitalizacja kultury - spot promujący kampanię Narodowego Instytutu Audiowizualnego

Filmy, książki, zdjęcia, ale również zabytki i dokumenty… zdigitalizowane i przeniesione do Internetu, gdzie są teraz powszechnie dostępne. Dobiega końca Program Wieloletni Kultura + Priorytet Digitalizacja, którego decyzją Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, operatorem był Narodowy Instytut Audiowizualny.

czytaj dalej

Business & Culture dla Empiku

Do grona klientów Business & Culture dołączyła sieć salonów Empik. Agencja została wybrana w konkursie ofert na obsługę PR Empiku i będzie odpowiadać za wizerunek Empiku jako eksperta książkowego.

czytaj dalej

CSR Case Study Day – 10 grudnia/Warszawa

Ponieważ świadomość korzyści płynących z wdrożenia strategii CSR w firmach rośnie, a mnogość pomysłów na ich wdrażanie stale zaskakuje – postanowiliśmy stworzyć okazję do czerpania inspiracji oraz wymiany doświadczeń w tym właśnie obszarze.

czytaj dalej

“W rytmie PR-u”, czyli Komu Komunikacja o promocji muzyki

18 listopada w Krakowie odbędzie się dwudzieste pierwsze, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W miesiącu, w którym swoje urodziny obchodzi magazyn “Billboard”, rozdawane są nagrody American Music Awards oraz MTV Europe Music Awards, prelegenci i uczestnicy spotkania zastanowią się, jak mówić i pisać o muzyce oraz jak promować wydarzenia muzyczne, płyty i zespoły, aby zwrócić na nie uwagę szerokiej publiczności.

czytaj dalej

Kampania nowego serialu "Pakt" HBO

Promocja nowego serialu HBO „Pakt” przebiega pod hasłem „Jak wiele możesz poświęcić?”. Do trwającej już kampanii outdoorowej i prasowej, od poniedziałku 2 listopada dołączyły działania w telewizji, Internecie, kinie i w radio.

czytaj dalej

Druga odsłona cyklu konferencji pt. „Tolerate Genius”

O tym, czy kreatywny umysł można zniewolić i dlaczego talenty to lubią dyskutować będą uczestnicy drugiej bezpłatnej konferencji organizowanej przez agencję Ogilvy & Mather i Szkołę Mistrzów Reklamy.

czytaj dalej

Mindshare Polska zaprasza na Konferencję Purple Day 2015

Wielkimi krokami zbliża się Purple Day 2015 – coroczna konferencja branżowa, organizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Temat przewodni piątej edycji spotkania to SMART DATA – BIG OPPORTUNITIES.

czytaj dalej

Strona 3 z 204 « 1 2 ... 3 ... 204 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...