Zamknij

Nowości - Kultura i nauka

Kryzysy nam niestraszne. Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Ponad 300 osób uczestniczyło w Kongresie Profesjonalistów Public Relations, który odbył się w rzeszowskim hotelu Hilton Garden Inn w dniach 20 i 21 kwietnia. Tegoroczne spotkanie branży PR obfitowało nie tylko w interesujące prelekcje – w jego trakcie odbyły się także debata oksfordzka, warsztaty praktyczne oraz sesja naukowa. Organizatorami Kongresu były firmy Newsline oraz Ideo.

czytaj dalej

Kongres PR w Rzeszowie już w tym tygodniu

20 i 21 kwietnia 2017 roku pracownicy branży public relations, rzecznicy prasowi z sektora prywatnego i publicznego oraz przedstawiciele firm i samorządów z całej Polski będą mieli wyjątkową okazję do zapoznania się z tajnikami kryzysu wizerunkowego. W Rzeszowie podczas prelekcji praktycy PR podzielą się swoją wiedzą, spostrzeżeniami oraz przykładami rozwiązań, z których korzystali w trackie sytuacji kryzysowych.

czytaj dalej

XI FORUM MAREKTINGU "BIG DATA MARKETING, INŻYNIERIA DANYCH, AUTOMATYZACJA MARKETINGU, RAFINACJA BIG DATA"

Analityka Big Data jest jedną z podstaw marketingu w sieci – ale jednocześnie jest dziedziną na tyle młodą, że warto przekazywać o niej informacje, zarówno te o podstawach teoretycznych, jak i praktyce stosowania. Big Data uławia dotarcie do właściwego konsumenta z przekazem informacji dopasowanym do jego deklarowanych zainteresowań.

czytaj dalej

Nowy cykl spotkań marketingowych w Krakowie - CRASH Mondays

CRASH Mondays to nowy cykl bezpłatnych spotkań, na których marketingowa teoria zderza się z doświadczeniem praktyków. Misją organizatorów jest stworzenie nie tylko kolejnego ciekawego wydarzenia na mapie Krakowa, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności.  

czytaj dalej

BE7 prezentuje nowe oblicze edukacji

Jak stworzyć wizerunek marki, które zrewolucjonizuje polską edukację? Dzięki połączeniu inteligentnego mechanizmu oraz pomysłu na markę autorstwa Agencji Kreatywno- Strategicznej BE7, NUADU zdobywa coraz więcej zwolenników. 

czytaj dalej

Face it! współpracuje z Cinema City

Sieć kin Cinema City wybrała agencję PR. Od stycznia za kompleksowe działania public relations odpowiada FACE IT! Agencja zajmie się media relations, akcjami specjalnymi oraz wsparciem organizacji eventów. FACE IT! wybrano w konkursie ofert, umowę podpisano na czas nieokreślony.  

czytaj dalej

Vision Group dla serwisu LubimyCzytac.pl

Agencja Vision Group rozpoczęła współpracę w zakresie public relations z LubimyCzytac.pl – największym w Polsce internetowym serwisem książkowym. Współpracę nawiązano w połowie stycznia 2017 roku na podstawie rekomendacji. 

czytaj dalej

Agencja Pełka 360 na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Agencja Pełka 360O we współpracy z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zorganizowała konferencję naukową pt. „Konsumenci i przedsiębiorcy młodego pokolenia”. 

czytaj dalej

II Konferencja Marketing w kulturze. Komunikacja - trendy - praktyka

Konferencja Marketing w Kulturze to dwudniowe, organizowane w Gdańsku przez Instytut Kultury Miejskiej, ogólnopolskie wydarzenie dla osób zajmujących się PR i marketingiem kultury w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych i grupach nieformalnych. 20 i 21 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności odbędzie się druga edycję konferencji. Szczegóły www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl. 

czytaj dalej

Poznaj nowe oblicze PR-u

Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.

czytaj dalej

Strona 1 z 204 1 2 3 ... 204 »

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...