Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Kupiec z reklamą mobilną konkursu

25Wrzesień2012

Autor: Paweł Gębusiak, Tagi: kupiec,co ty wiesz o ryzu,listonic

Kupiec wspiera komunikację konkursu „Co Ty wiesz o ryżu?!” w aplikacji mobilnej Listonic – wygodna lista zakupów. Do wygrania jest 8-dniowa wycieczka do Indii i inne atrakcyjne nagrody. Zachęta do udziału w konkursie wyświetla się pod listą zakupów.

To kolejna kampania wykorzystująca Listonic jako idealne medium do przekazu komunikatu związanego z promocją konsumencką. Kontekst wyświetlania reklamy w aplikacji oraz precyzyjne dotarcie do grupy docelowej przekłada się na wysoką efektywność. Reklama wyświetla się podczas robienia zakupów w miejscu sprzedaży.

Aby wziąć udział w konkursie „Co Ty wiesz o ryżu?!” należy wyciąć trzy kody kreskowe z opakowań produktów marki Kupiec. Następnie trzeba wysłać je na adres organizatora wraz z odpowiedzią na pytanie konkursowe „Co Ty wiesz o ryżu?!”. Konkurs trwa do 10 października 2012 roku.

„Co Ty wiesz o ryżu?!” jest już drugim konkursem firmy Kupiec reklamowanym w aplikacji mobilnej Listonic. Wcześniej, także Nałęczowianka promowała loterię konsumencką przy listach zakupów osiągając czterokrotnie lepszy współczynnik klikalności (CTR – Click Through Rate) niż średnia dla kampanii mobilnych w innych aplikacjach.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

,,Przywykliśmy raczej na politykę narzekać. Jednak, że w obszarze komunikacji polityka potrafi wykorzystywać pewne narzędzia i taktyki jako pierwsza, a przez to również kreować trendy. " - Konrad Ciesiołkiewicz