Zamknij
Nowości - Życie i styl

Lemon Sky JWT wspiera markę Tiger

Witold Sokołowski, 2014-06-26 11:44:30

Agencja Lemon Sky JWT rozpoczęła współpracę z  Grupą Maspex Wadowice w ramach wsparcia kolejnej marki. Agencja będzie odpowiadać za działania digitalowe marki Tiger, jednego z wiodących graczy na rynku napojów energetycznych. W zakresie obsługi marki Tiger, Lemon Sky JWT będzie realizować działania w kanałach digitalowych. Agencja odpowiada m.in. za strategię i kontakt z użytkownikami na Facebooku i Instagramie.


Lemon Sky JWT ma już za sobą pierwsze realizacje dla Tigera. Z okazji Nocy Muzeów przygotowała aktywację dla fanów marki na Facebooku. Jest również odpowiedzialna za kreację i produkcję konkursu #needrestart, aktywizującego użytkowników Facebooka i Instagrama.


Tiger jest kolejną marką, w ramach której Grupa Maspex Wadowice współpracuje z Lemon Sky JWT. Od zeszłego roku agencja wspiera markę Tymbark, dla której prowadzi komunikację w kanałach social media oraz realizuje projekty z pogranicza digitalu i offline.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...