Zamknij
Nowości - Kariera

Lidia Krasowska dołącza do Brand Support na stanowisko account manager

Nowy User, 2017-03-06 21:14:21

Do zespołu agencji Brand Support dołącza Lidia Krasowska. Obejmie stanowisko account manager, zajmie się przede wszystkim obsługą marki Beckers oraz obsługą przetargów.


Przez ostatnie 3 lata Lidia Krasowska pracowała w agencji BrainJuice Group, również na stanowisku account manager, zajmując się m.in. koordynacją kampanii SEM, SEO, display oraz na Facebooku, jak również koordynacją prac nad tworzeniem stron internetowych, aplikacji oraz prezentacji multimedialnych. Wcześniej przez 2 lata jako Account Executive w agencji CAM Media zajmowała się m.in. udziałem w przygotowywaniu kampanii reklamowych w internecie, telewizji i prasie, współtworzeniem stron internetowych oraz przygotowywaniem ofert handlowych.


Wśród klientów dla jakich pracowała Lidia Krasowska znaleźli się m.in. GlaxoSmithKline, Mercedes-Benz Warszawa, Orkla Health (Möller’s, Bodymax, Esberitox N, Olbas, Unikalk, Kalms), ING Commercial Finance, ING Lease, Provident, Angelini, Sanofi-Aventis, A&D Pharma (Fervex, Efferalgan), Philips, Poczta Polska, PGNiG, Ministerstwo Skarbu Państwa, Galeria Trzy Korony, Polnord.


Lidia Krasowska jest absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (Wydział Nauk Humanistycznych; kierunek: Socjologia; specjalność: komunikacja społeczna).

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...