Zamknij
Nowości - AGD

Logo Sieradza na opakowaniach mleka MU!

Witold Sokołowski, 2011-10-19 23:38:09

Logo Sieradza na opakowaniach mleka MU!

Od października znane w całym kraju mleko MU! dostępne jest na rynku w nowym opakowaniu z logo Sieradza. To wspólna inicjatywa władz miast oraz producenta mleka Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Wart-Milk, która ma służyć promowaniu Sieradza w całej Polsce.


Na litrowych kartonach mleka został umieszczony nie herb miasta, ale charakterystyczny znaczek „Sieradz – gościnny dla rozwoju”. To celowy zabieg, bo według oceny specjalistów od kreowania wizerunku, dotychczasowe czerwone logo Sieradza nie współgrało z szatą graficzną opakowań, dlatego zdecydowano się na umieszczenie emblematu w kolorze czarnym. Logo zostało umieszczone w górnej części tylnego panelu pudełka, w miejscu, które zdaniem fachowców, jest najlepiej widoczne podczas nalewania mleka.


- Szukaliśmy sposobu na dotarcie z promocją miasta do jak największego grona odbiorców - mówi Jacek Walczak, prezydent Sieradza - Nadruk logo na produktach naszej mleczarni wydał się nam idealnym rozwiązaniem. Wart-Milk działa w Sieradzu od 85 lat, a marka MU! jest znana wśród konsumentów z całej Polski.


- Przy okazji zmiany szaty graficznej opakowania postanowiliśmy przystać na pomysł magistratu umieszczenia na nim logotypu Sieradza - dodaje Irena Miedzińska, prezes zarządu OSM Wart-Milk - Chcemy podkreślić, że nasza firma pochodzi z Sieradza i w ten sposób promować nasze miasto.


Logo „Sieradz – gościnny dla rozwoju” w ciągu roku pojawi się na 12 milionach opakowań mleka. Korzyści z tego typu akcji są obopólne. Miasto otrzymuje ogromną promocję, natomiast Wart-Milk zyskuje na większej identyfikacji z Sieradzem. Dlatego już pojawiły się plany umieszczenia loga miasta także na innych produktach sieradzkiej mleczarni.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...