Zamknij
Nowości - Sport

LUBAWA S.A. zmienia wizerunek

Witold Sokołowski, 2004-04-08 00:50:00

LUBAWA S.A., dystrybutor sprzętu turystycznego i sportowego, a także wojskowego sprzętu logistycznego oraz specjalistycznego sprzętu chroniącego przed upadkiem z wysokości, współpracuje z agencją Discipl!ne Media Group w zakresie zmiany Corporate Identity spółki.W pierwszym etapie LUBAWA S.A. zleciła agencji zaprojektowanie nowego logo oraz przebudowę strony internetowej zgodnie z nową strategią wizerunkową firmy.


- „Postanowiliśmy nieco zmienić wizerunek firmy, w pierwszej kolejności odmładzając nasze logo. Obecnie pracujemy nad przebudową strony internetowej - w najbliższych miesiącach planujemy poszerzenie działu sportowego serwisu o podstrony do marek naszych partnerów: SELECT, SPALDING, GALA, RUSSELL ATHLETIC oraz NORTHLAND PROFESSIONAL” – mówi Witold Jesionowski, prezes zarządu LUBAWA S.A.


Modernizacja wizerunku LUBAWA S.A. zostanie zakończona opracowaniem tzw. book of brand, czyli zbioru wytycznych identyfikacji wizualnej firmy. Pozycja ta umożliwi spółce konsekwentne stosowanie określonych zasad i reguł odnoszących się do wizerunku korporacyjnego LUBAWA S.A.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...