Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

Lurpak z reklamą nowego produktu w kanale mobilnym

Paweł Gębusiak, 2012-11-07 18:33:11

Arla Foods wykorzystuje mobile do promocji nowego produktu - Lurpak® Premium Miks z Oliwą z Oliwek. Reklama wyświetla się przy mobilnej liście zakupów w aplikacji Listonic.


Kampania reklamową w aplikacji Listonic jest uzupełnieniem do kampanii reklamowej w innych mediach. Promocja Lurpak® z Oliwą z Oliwek rozpoczęła się 29 października i potrwa do 29 listopada. Komunikat wyświetla się konsumentom korzystającym z jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji mobilnych.


Komunikat dotyczący innowacyjnego połączenia masła i oliwy z oliwek wyświetla się ponad 50 tysiącom użytkowników aplikacji. W ciągu miesiąca pojawi się przy ponad 90 tysiącach list zakupów. Po kliknięciu użytkownik Listonic zobaczy reklamę produktu oraz możliwość dodania masła Lurpak® do listy zakupów za pomocą specjalnego przycisku. 


Użytkownikami aplikacji Listonic są osoby w wieku 25-45 lat, przeważnie mężczyźni (60%), mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30%). Są to osoby odpowiadające za zakupy w rodzinie lub mające na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów.

 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...