Zamknij
Nowości - Kariera

Maciej Malec dyrektorem zarządzającym w Equinox Polska

Witold Sokołowski, 2011-11-21 14:00:42

Maciej Malec, z dniem 21 listopada br., objął funkcję Dyrektora Zarządzającego w niezależnym domu mediowym Equinox Polska. Jednym z głównych celów Malca będzie rozwój nowych kanałów komunikacji, przede wszystkim działu digital oraz eksperckie wsparcie klientów Equinox. Dariusz Kowalski, dotychczas pełniący funkcje operacyjne na stanowisku Prezesa Zarządu, przekaże kompetencje w obszarze zarządzania spółką. Pozostając na pozycji Prezesa Zarządu zamierza wspierać działania nowego Dyrektora Zarządzającego, głównie w obszarach doradztwa strategicznego.


Decyzja o powołaniu Macieja Malca na stanowisko dyrektora zarządzającego jest wynikiem jego dotychczasowego doświadczenia i sukcesów jakie odnosił w swojej pracy. Jestem przekonany, że jego umiejętności, znajomość rynku, fachowość oraz zaangażowanie, przyczynią się do dynamicznego rozwoju firmy. Mamy spójną wizję rozwoju marki Equinox jako domu mediowego, prężnie rozwijającego nowe kompetencje oraz działającego według najwyższych standardów przy jednoczesnym indywidualnym i niestandardowym podejściu do Klientów. Wierzę, że obecność Macieja w Equinox przyniesie wiele dodatkowych korzyści wszystkim naszym Partnerom - podkreśla Dariusz Kowalski, prezes Equinox Polska.


Maciej Malec jest managerem z kilkunastoletnim doświadczeniem w sieciowych domach mediowych. Z końcem września br. zakończył ośmioletnią współpracę z ZenithOptimedia Group, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego Zenithmedia. Wcześniej przez 5 lat pracował w McCann Erickson i Universal McCann.


Widzę duży potencjał w rozwoju niezależnych domów mediowych, przy założeniu, że ich produkt sygnowany będzie symbolem najwyższej jakości. Świat komunikacji marketingowej ulega ciągłym zmianom i ewolucji wymuszając obsługę w postaci kompleksowego podejścia strategicznego, tworzonego przez ekspertów. Specjalistów, którzy łączą kompetencje i doświadczenie z otwartością w działaniu i świeżością spojrzenia na rynek. Chcę, aby Equinox Polska z czasem stał się symbolem złotego standardu myśli strategicznej oraz jakościowej obsługi wymagającego klienta, jak i nowoczesnej oferty, przystosowanej do szybko zmieniającego się otoczenia - mówi Maciej Malec o swojej wizji dla zarządzanego domu mediowego.


Equinox Polska jest jednym z największych, niezależnych domów mediowych w Polsce. Na rynku działa od 2006 roku i specjalizuje się w planowaniu i zakupie mediów dla polskich i międzynarodowych firm. Więcej informacji na stronie www.equinoxmedia.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...