Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Mąka Basia podbija telewizję

Witold Sokołowski, 2011-11-22 11:59:48

Agencja Q&A Consulting podjęła w październiku współpracę z producentem mąki Basia – VK Polska. Współpraca obejmuje działania PR wpierające launch marki.


„Basia mąka z sercem” – to hasło kampanii realizowanej w telewizji i w prasie. Zarówno telewizyjne spoty, jak i reklamy prasowe nawiązują do rodzinnej atmosfery Bożego Narodzenia i prezentują markę, jako mąkę idealną do wypieków.


Kampania wystartowała 18 listopada. W jej ramach stacje telewizyjne emitują trzydziesto i piętnasto sekundowe spoty. Oryginalne filmy reklamowe są pierwszą tego rodzaju kampanią mąki na polskim rynku. Reklamy ukażą się także w listopadowych i grudniowych numerach pism kobiecych, magazynów lifestylowych i poradników. Agencja Q&A Consulting wspiera kampanię działaniami PR, we współpracy z domem mediowym Initiative.


Agencja współpracowała już z firmą VK Polska wspierając działaniami PR wiosenną kampanię w prasie handlowej.

zobacz film

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...