Zamknij
Nowości - Życie i styl

make sense media z marką odzieżową CARRY

Witold Sokołowski, 2014-01-16 23:45:10

make sense media rozpoczyna współpracę z marką odzieżową CARRY. Od grudnia w sklepach tej marki klientom towarzyszy specjalnie opracowany profil muzyczny. Audiomarketing od make sense media pomoże wykreować jeszcze lepszą atmosferę w salonach tej sieci.


CARRY to moda codzienna i weekendowa, dla kobiet i mężczyzn, w każdym sezonie nowoczesna w detalu i w kolorze. Kolekcje CARRY są komfortowe, pełne energii i najmodniejszych trendów. Łącząc wygodne fasony, różnorodne tkaniny, ciekawe kroje i bogatą paletę barw - CARRY zachowuje elegancki klasyczny szyk i młodzieżowy komfort. CARRY to styl praktyczny i ponadczasowy, dla każdego, w każdym wieku, na każdą porę roku.


Specjalnie przygotowany profil muzyczny przez specjalistów make sense media uatrakcyjni zakupy w salonach marki. Muzyka odtwarzana w salonach CARRY jest zwolniona z opłat za publiczne odtwarzanie. Oznacza to, że firma nie musi uiszczać opłat do Organizacji Zbiorowego Zarządzania Prawami Autorskimi (ZAIKSu czy SPAVu). Profil muzyczny brzmi już w 10 lokalizacjach tej dynamicznie rozwijającej się marki.


make sense media jest specjalistą marketingu sensorycznego z ponad 20-letnim doświadczeniem na polskim rynku. Obecnie firma dostarcza swoje rozwiązania do ponad tysiąca miejsc w całej Polsce.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...