Zamknij
Nowości - Zdrowie

Marcowa odsłona kampanii telewizyjnej produktu NURSEA

Witold Sokołowski, 2010-03-08 10:20:56

Dom mediowy Media Concept zaplanował i zakupił kolejną - marcową odsłonę kampanii telewizyjnej produktu NURSEA Trawienie. Działania skierowane są do kobiet. Spoty emitowane będą w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Spot przygotowany został przez agencję Just Health Club.


NURSEA to marka parasolowa, w skład której wchodzą suplementy diety o unikalnym, złożonym składzie opracowanym przez firmę Synoptis Pharma. Preparaty Nursea pomagają pokonywać najczęstsze dolegliwości. Hasło „NURSEA. Daj się sobą zaopiekować” opiera się na głównych wyróżnikach marki: skuteczność, bezpieczeństwo i wygoda. W chwili obecnej NURSEA składa się z trzech preparatów: Odporność, Trawienie i Vita-complex.


Przedstawiciel domu mediowego: Tomasz Karaśkiewicz (Media Manager), osoba odpowiedzialna za kampanię: Jagoda Kutkowska (account manager), agencja: Just Health Club, przedstawiciel agencji: Justyna Rusinowicz (account director).

zobacz film

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...