Zamknij

Wiedza PR - Marka

Samorządy: co z tym wizerunkiem?

Wśród wyzwań stojących przed nowymi włodarzami samorządowymi, ważną rolę odgrywa kwestia zadbania o wizerunek reprezentowanego miasta lub regionu. Coraz popularniejsze zaczyna być budowanie wielopodmiotowych koalicji promujących miejsca oraz kreowanie ambasadorów działających na ich korzyść. Aż 30% Polaków uważa, że w tej roli sprawdzają się najlepiej lokalni mieszkańcy – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie agencji VMG.

czytaj dalej

 

Widzialna ręka rynku

Zmiana wizerunku jest jednym ze sposobów na uzyskanie przewagi rynkowej. Skuteczny rebranding powinien bardziej wyróżnić markę wśród konkurencji i być zgodny z misją i strategią działania firmy.

...

czytaj dalej


Ochrona prawna marki, czyli jak nie stracić przez zaniedbanie

Sąd Okręgowy w Warszawie zakazał w styczniu bieżącego roku Zakładom Mięsnym Łmeat Łuków naruszania praw Mars Incorporated. Spór dotyczył nazwy Chapss. Mars Incorporated oprotestował znak towarowy karmy dla psów wprowadzony przez Łmeat Łuków. Zakłady mięsne produkowały markę Chapss, podczas gdy na ......

czytaj dalej


Hasła reklamowe bez recepty*

Producenci leków sprzedawanych bez recepty (OTC) mają sezonowe żniwa. Jeszcze walczymy z grypą i jej pochodnymi, kichamy i kaszlemy, ale już wkrótce z półek zaczną znikać suplementy diety – nadchodzi wiosna, czas na odchudzanie. Hasła reklamowe pomagają sprzedawać leki na przeziębienie ......

czytaj dalej


Nazwa produktu a marketing międzynarodowy

Posiadanie unikalnej nazwy produktu jest wielką wartością. Często jednak trzeba borykać się z wieloma ograniczeniami. Nawet, gdy produkt jest unikalny, znajdą się tacy, którzy próbują skorzystać z renomy i popularności produktu. Innym problemem są narodowe nazwy produktów. To, co dla nas ......

czytaj dalej


Hasła reklamowe Biedronki - ze smakiem zjadają ceny

Jeronimo Martins prowadzi w Polsce ponad 2100 sklepów. W tym roku ma powstać kolejnych dwieście pięćdziesiąt. Nowa kampania i hasła reklamowe sieci to odpowiedź na ubożenie społeczeństwa i prognozowane trudności na rynku.

...

czytaj dalej

Strona 3 z 31 « 1 2 ... 3 ... 31 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...