Zamknij

Wiedza PR - Marka

Samorządy: co z tym wizerunkiem?

Wśród wyzwań stojących przed nowymi włodarzami samorządowymi, ważną rolę odgrywa kwestia zadbania o wizerunek reprezentowanego miasta lub regionu. Coraz popularniejsze zaczyna być budowanie wielopodmiotowych koalicji promujących miejsca oraz kreowanie ambasadorów działających na ich korzyść. Aż 30% Polaków uważa, że w tej roli sprawdzają się najlepiej lokalni mieszkańcy – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie agencji VMG.

czytaj dalej

 

Jak wymyślić nazwę?

Firmy decydujące się na zmianę nazwy podejmują duże ryzyko związane ze zmianą swego wizerunku w otoczeniu. Profesjonalne podejście do procesu wykreowania nowej nazwy gwarantuje jednak uzyskanie przewagi wizerunkowej wśród konkurentów. Nazwa może powstać zupełnie przypadkowo. Nie sposób jednak wyobrazić sobie sytuacji, ......

czytaj dalej


Jak wykorzystać reputację?

Najprościej można powiedzieć, że reputacja zależy od relacji z audytorium. Któż więc tworzy audytorium firmy? Jeżeli jako otoczenie firmy określimy wszystkich, którzy są w obszarze działania firmy, to audytorium stanowią ci, którzy mają z firmą do czynienia, którzy ją wybierają i ......

czytaj dalej

Strona 31 z 31 « 1 2 3 ... 31

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...