Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Marka Bambino z agencją Biuro Podróży Reklamy

Witold Sokołowski, 2014-03-13 23:25:58

Firma St. Majewski, właściciel marki Bambino, najpopularniejszych w Polsce kredek dla dzieci, nawiązała współpracę z agencją Biuro Podróży Reklamy. Startująca właśnie współpraca jest efektem konkursu ofert, wygranego przez Biuro Podróży Reklamy. Umowa została podpisana na rok. St. Majewski świętuje w tym roku 125-lecie istnienia firmy. Z tej okazji producent planuje realizację rozbudowanych akcji wizerunkowych oraz włączenie się w działania charytatywne na rzecz dzieci.


Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa firmy St. Majewski w zakresie promocji marki Bambino w 2014 roku w kanałach on line i off line. Biuro Podróży Reklamy zajmie się między innymi realizacją działań o charakterze media relations, public relations, przeprowadzeniem niestandardowej kampanii OOH oraz działaniami w zakresie marketingu wirusowego.


Korzenie firmy St. Majewski sięgają roku 1889, kiedy to z inicjatywy Stanisława Majewskiego w Pruszkowie powstała fabryka ołówków „Majewski St. i Spółka”. Do 1939 roku firma bardzo się rozwinęła, stale rozbudowując fabrykę i poszerzając asortyment, m.in. o paletę artykułów biurowych (linijki, pinezki, spinacze etc.). W 1935 roku produkowane przez firmę techniczne ołówki grafitowe Polonia 340 zostały uznane za najlepsze w świecie (na światowej wystawie w Paryżu). Po wojnie fabryka została upaństwowiona i zmieniła nazwę na Pruszkowskie Zakłady Materiałów Biurowych. W 1995 roku nastąpiła reprywatyzacja firmy i powrócono do nazwy Fabryka Ołówków "St. Majewski" SA. Połączenie St. Majewski i Unipapu w 2008 r. zaowocowało powstaniem największej grupy produkcyjnej na rynku artykułów szkolno-biurowych, o rocznych obrotach ponad 100 mln zł, przy zatrudnieniu przekraczającym 300 osób.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...