Zamknij

Prosto z rynku - Marka info

Szczepan Karpiel-Bułecka ambasadorem marki Honor

Honor nawiązał współpracę z wielokrotnym Mistrzem Polski freeskiingu - Szczepanem Karpielem-Bułecką. To kolejny krok marki do świata ekstremalnych sportów oraz element długofalowej kampanii marketingowej. Honor jest także sponsorem tytularnym najbardziej widowiskowych zawodów sezonu zimowego, Honor Winter Sports Festival Powered by Huawei, które odbędą się w dniach 17-18 lutego w Białce Tatrzańskiej. 

czytaj dalej

Nowa identyfikacja wizualna Grupy Adecco

Nowa identyfikacja wizualna Grupy Adecco

Nowa polityka wizerunkowa Grupy Adecco jest odzwierciedleniem pozycji spółki jako światowego lidera przygotowanego na wyzwania nowych czasów. Nowa identyfikacja wizualna pozwoli się także skuteczniej wyróżnić na tle konkurencji oraz podkreślić prestiż pozycji lidera w branży kompleksowych rozwiązań HR dla biznesu.

czytaj dalej

Żywiec Zdrój najmocniejszą marką wodną

Trzynasta edycja rankingu najcenniejszych polskich marek dziennika Rzeczpospolita po raz kolejny wyróżniła Żywiec Zdrój jako najmocniejszą markę wodną na rynku napojów bezalkoholowych. Żywiec Zdrój znalazł się również w zestawieniu wszystkich najbardziej wartościowych marek w Polsce.

czytaj dalej

Premium Brand 2017 – wystartowała XII edycja badania reputacji markig

Ruszyła XII edycja projektu Premium Brand, badającego reputację marek i firm obecnych na polskim rynku. Nabór do najbliższego badania potrwa do 28 lutego 2017 roku. Partnerem redakcyjnym tegorocznej edycji jest TVN24 BIS, a organizację i obsługę gali finałowej zapewnia Agencja TVN.

czytaj dalej

8 marek firmy NESTLÉ wśród laureatów nagród Superbrands!

Już po raz 11 wybrane zostały najsilniejsze marki w Polsce w prestiżowym konkursie Superbrands. W tym roku marki walczyły o tytuł Superbrands 2016/2017 oraz Created in Poland Superbrands 2016/2017. W elitarnym gronie nagrodzonych znalazło się aż 8 marek należących do firmy NESTLÉ, m.in. marka WINIARY, NESCAFÉ czy GERBER.

czytaj dalej

Nowa kampania wizerunkowa McDonald’s Polska®

22 listopada br. McDonald’s Polska wystartował z nową kampanią pod hasłem „Ja? Pracuję w Maku!”. Nowy projekt employer brandingowy marki prezentuje pracowników firmy, ich pasje i zainteresowania. Mówi o różnorodności zespołu i jego autentycznych wartościach stanowiących o silnej pozycji marki jako pracodawcy.

czytaj dalej

Politechnika Warszawska wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej

Politechnika Warszawska wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej

Nowe znaki, specjalna paleta barw, oryginalne czcionki – Politechnika Warszawska wdraża system identyfikacji wizualnej. Uczelnia chce wyznaczać trendy nie tylko w nauce, ale też w myśleniu o nowoczesnej instytucji. Dlatego powstał System Identyfikacji Wizualnej PW, który od teraz jest podstawowym narzędziem kreowania Marki Politechniki Warszawskiej.

czytaj dalej

Fit&Easy z nowym designem opakowań

Marka Fit&Easy, oferująca wyselekcjonowane mieszanki warzyw i sałat gotowych do spożycia, przeszła proces redesignu opakowań. Zmieniona szata graficzna komunikuje najważniejsze wartości marki - naturalność, wygodę i jakość. Produkty w nowych opakowaniach dostępne są na rynku od listopada br.

czytaj dalej

Czteryczwarte dla Lecha Premium

Czteryczwarte dla Lecha Premium

W wyniku wygranego przetargu firma Czteryczwarte Brand Design opracowała nowy wizerunek marki Lech. Efekty pracy możemy już oglądać na półkach sklepowych.

czytaj dalej

Nowa Identyfikacja firm w grupie Kantar

Kantar wprowadza nową identyfikację wizualną dla wszystkich marek, pod którymi prowadzi działalność na świecie, a ponadto ogłasza premierę dwóch nowych marek.

czytaj dalej

Strona 2 z 145 « 1 ... 2 3 ... 145 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...