Zamknij

Wiedza PR - Marka

Samorządy: co z tym wizerunkiem?

Wśród wyzwań stojących przed nowymi włodarzami samorządowymi, ważną rolę odgrywa kwestia zadbania o wizerunek reprezentowanego miasta lub regionu. Coraz popularniejsze zaczyna być budowanie wielopodmiotowych koalicji promujących miejsca oraz kreowanie ambasadorów działających na ich korzyść. Aż 30% Polaków uważa, że w tej roli sprawdzają się najlepiej lokalni mieszkańcy – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie agencji VMG.

czytaj dalej

 

Trendy w opakowaniach – estetycznie i premium

Wystarczy wejść do pierwszego lepszego supermarketu, aby przekonać się jak trudno dziś przyciągnąć uwagę klienta za pomocą opakowania. W natłoku najróżniejszych kształtów i barw rozstrzygający głos w zdobyciu zaufania klienta ma dziś funkcjonalność i jakość. Nie tylko produktu, lecz także opakowania.

......

czytaj dalej


Lajki to nie wszystko - jak wyciągnąć ludzi zza komputerów i zaangażować w relacje z marką

Działania w Social Media nie mogą być nastawione tylko na lajki. By skutecznie zaangażować fanów w relacje z marką, powinny być rozszerzane o niestandardowe aktywności poza sferą wirtualną.

...

czytaj dalej


Budowanie silnej marki

Obserwując działające na polskim rynku przedsiębiorstwa, można odnieść wrażenie, że kwestia budowy silnej marki, jest wciąż pewnym rodzajem wiedzy tajemnej. Niemal każda osoba, z którą rozmawiałem ma wyobrażenia, jak powinno się kreować silny brand. Niektórzy potrzebują jednak kilku praktycznych wskazówek, aby ......

czytaj dalej


Skuteczny marketing suplementów diety

Konkurencja na rynku suplementów diety z każdym dniem rośnie w siłę. Pojawia się coraz więcej reklam telewizyjnych, bannerów, spotów w radiu. Jak się wybić na tle tak dynamicznie rozwijającego się rynku?

...

czytaj dalej


Jak zadbać o markę w internecie?

O tym, jak ważna jest dbałość o markę, powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca. Nie każdy jednak potrafi zabezpieczyć swój brand w internecie. Kluczowym elementem wizerunku firmy jest jej adres internetowy. I to o niego w pierwszej kolejności powinny zatroszczyć się osoby prowadzące ......

czytaj dalej

Strona 1 z 31 1 2 3 ... 31 »
Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...