Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Marketing Prewencyjny już na rynku

Witold Sokołowski, 2014-03-03 11:01:39

Agencja została założona przez Karola Kotowskiego, który wcześniej odpowiadał za rozwój serwisów społecznościowych spółki Gadu-Gadu należącej do międzynarodowego koncernu mediowego NASPERS, a po rozstaniu ze spółką w czerwcu 2011 roku, prowadził ogólnopolskie kampanie marketingowe dla koncernów farmaceutycznych, oraz Marka Warczykowskiego – prezesa agencji interaktywnej Warski.


Agencja posiada dwa profile działalności: kompleksowe działania marketingowe w Internecie oraz prewencję kryzysową, czyli odpowiada za zapewnienie ochrony wizerunkowej podmiotom, które działają lub występują w social mediach. Obecnie zespół składa się z 7 osób – praktyków, od lat związanych z social media i PR.


Więcej na http://marketingprewencyjny.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...