Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Marketing Prewencyjny już na rynku

Witold Sokołowski, 2014-03-03 11:01:39

Agencja została założona przez Karola Kotowskiego, który wcześniej odpowiadał za rozwój serwisów społecznościowych spółki Gadu-Gadu należącej do międzynarodowego koncernu mediowego NASPERS, a po rozstaniu ze spółką w czerwcu 2011 roku, prowadził ogólnopolskie kampanie marketingowe dla koncernów farmaceutycznych, oraz Marka Warczykowskiego – prezesa agencji interaktywnej Warski.


Agencja posiada dwa profile działalności: kompleksowe działania marketingowe w Internecie oraz prewencję kryzysową, czyli odpowiada za zapewnienie ochrony wizerunkowej podmiotom, które działają lub występują w social mediach. Obecnie zespół składa się z 7 osób – praktyków, od lat związanych z social media i PR.


Więcej na http://marketingprewencyjny.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...