Zamknij
Nowości - Internet

Matrix pogodowy dla niemieckich turystów

Witold Sokołowski, 2005-07-14 10:58:00

Matrix.pl, dostawca rozwiązań informatycznych dla sektora korporacyjnego i integrator ruchu GSM, uruchomił pierwszy niemieckojęzyczny serwis turystyczny przesyłany za pomocą SMS i MMS. Serwis skierowany jest do turystów niemieckich odwiedzających Polskę oraz dla posiadaczy telefonów komórkowych niemieckich operatorów. Usługa działa na zasadzie subskrypcji. Turyści otrzymują codzienne prognozy pogody w wybranej przez siebie miejscowości w kraju oraz dodatkowo przydatne informacje turystyczne związane z danym regionem, jak np. planowane najciekawsze wydarzenia i imprezy.

Partnerami usługi są: integrator niemiecki Mobileview AG oraz firma turystyczna Szmigielski Vermittlung. Serwis został udostępniony jeszcze przed rozpoczęciem sezonu wakacyjnego.


- ”Serwis pogodowy to jedno z autorskich rozwiązań działu Nowe Media i Technologie Matrix.pl. Zastosowanie technologii mobilnych jest bardzo atrakcyjne nie tylko dla branży turystycznej; po rozwiązania takie mogą śmiało sięgać firmy działające na rynku FMCG, bankowości, mediów i komunikacji. Dlatego spodziewamy się, że w najbliższym czasie popyt na rozwiązania dedykowane w postaci nowoczesnych instrumentów opartych na nowych mediach i technologiach będzie stale wzrastał” – mówi Agnieszka Galas, Dyrektor Kreatywny Matrix.pl.

Serwis pogodowy powstaje w ramach współpracy z Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego (ICM). Usługa jest dostępna także po polsku, u wszystkich polskich operatorów GSM. W najbliższym czasie Matrix.pl planuje także uruchomienie serwisu dla turystów z Austrii oraz Szwajcarii. Niemieckojęzyczna strona serwisu jest dostępna pod adresem www.wettersms.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...