Zamknij
Prosto z rynku - Event PR info

McDonald’s już po raz ósmy częstuje poranną kawą zupełnie za darmo

Nowy User, 2017-03-08 10:03:59

6 marca do restauracji McDonald’s na terenie całej Polski* powróciła znana i lubiana akcja w ramach, której sieć częstuje poranną kawą całkowicie bezpłatnie. Wszyscy goście odwiedzający lokale McDonald’s w godzinach porannych, od poniedziałku do piątku do godziny 10:30, a w weekendy do 11:00, zostaną poczęstowani świeżo mieloną kawą (100% arabika). W zależności od preferencji, do wyboru jest kawa biała, czarna lub cappuccino.


Kolejna edycja akcji McDonald’s „Kawa za darmo” wystartowała już dziś, na dobry początek tygodnia! W najbliższym okresie w lokalach sieci można otrzymać zupełnie za darmo, bez konieczności dokonania jakiegokolwiek innego zakupu, świeżo mieloną, aromatyczną kawę w trzech wariantach do wyboru. Klasyczna mała czarna, delikatna kawa z mlekiem oraz subtelne cappuccino będą proponowane wszystkim gościom odwiedzającym restaurację w godzinach objętych promocją. Kawa o poranku to doskonałe uzupełnienie pysznego, pożywnego śniadania, choć równie dobrze smakuje sama. Dzięki trzem opcjom do wyboru, każdy znajdzie smak idealny dla siebie.


Wszystkie kawy serwowane są w kubkach na wynos, dzięki temu, kawą możemy delektować się zarówno w restauracji, jak też w drodze do pracy, szkoły, na uczelnie, czy umilając sobie czas spędzany w towarzystwie przyjaciół.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...