Zamknij

Wiedza PR - Media relations

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – to główne powody medialnych wpadek w trakcie wywiadów. Choć coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że obecność w radiu, telewizji czy internecie to ogromna szansa na wypromowanie marki, wiele z nich nie posiada wiedzy na temat tego typu wystąpień. Jak praktycznie przygotować się do rozmowy z mediami?

czytaj dalej

 

Media relations dzisiaj i jutro

Elektroniczne media tworzą nową jakość dialogu. Dostarczają wyzwań dla dziennikarzy i współpracujących z nimi piarowców. Już dziś mamy nieco inny marketing czy reklamę, które bazują na nowoczesnych formach przekazu. Dlatego wielu zadaje sobie pytanie: jaka będzie przyszłość media relations? Czy tradycyjne ......

czytaj dalej


Jesteśmy świadkami cichej rewolucji medialnej

Dzięki pomocy Instytutu Monitorowania Mediów, skąd otrzymałem zamieszczone poniżej wykresy, możemy naocznie przekonać się o postępującej sytuacji kryzysowej, w jakiej znajduje się od wielu lat prasa drukowana w naszym kraju.

...

czytaj dalej


Sztuka skutecznego zarządzania mediami czyli jak opanować żywioł

Żywioł kojarzy się przede wszystkim z ogromną, niepohamowaną siłą, nad którą zwykle nie da się zapanować. Żywiołami są ogień, woda, ziemia i powietrze. Niemal każdy, kto choć jeden dzień przepracował w redakcji, studiu telewizyjnym, na planie filmowym lub w agencji reklamowej, ......

czytaj dalej


Media relations. 10 przykazań i więcej…

Relacje z mediami wydają się skutecznym i prostym sposobem na zwrócenie uwagi otoczenia oraz budowanie wizerunku firmy. To prawda, ale tylko wtedy, gdy znamy i stosujemy zasady, na których możemy oprzeć relacje z dziennikarzami.

...

czytaj dalej


Trafić na łamy! Czyli jak spowodować, żeby dziennikarz podjął temat?

Istnieje pogląd, że aby trafić na łamy gazet czy na antenę radiową lub telewizyjną trzeba po prostu mieć znajomych dziennikarzy. Im zna się ich więcej, tym efekt pewniejszy. Niektórzy dodają jeszcze, że takim znajomościom sprzyjają skromne dowody wdzięczności. Prawda to, czy ......

czytaj dalej

Strona 1 z 12 1 2 3 ... 12 »

Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne