Zamknij

Wiedza PR - Media relations

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – to główne powody medialnych wpadek w trakcie wywiadów. Choć coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że obecność w radiu, telewizji czy internecie to ogromna szansa na wypromowanie marki, wiele z nich nie posiada wiedzy na temat tego typu wystąpień. Jak praktycznie przygotować się do rozmowy z mediami?

czytaj dalej

 

12 pytań, które musisz zadać w rozmowie z dziennikarzem

Mama zawsze powtarzała mi żeby zapisywać imiona i nazwiska osób, które się ze mną kontaktują. Nie ważne – w kwestii rachunków, ubezpieczenia czy w jakiejś innej sprawie. Teraz ja przekazuję rady mojej mamy, bo wierzę, że mogą przydać się innym ......

czytaj dalej


Wywiad - chleb powszedni czy koszmar?

Czym będzie dla nas wywiad dziennikarski, zależy to od tego, co wiemy na jego temat i jak jesteśmy w związku z tym przygotowani. Wywiad jest doskonałym narzędziem public relations służącym przekazywaniu specyficznych informacji skierowanych do istotnej dla nas grupy docelowej. Inaczej ......

czytaj dalej


7 grzechów głównych czyli – Co każdy PR-owiec wiedzieć powinien

Dziennikarze, zarówno ci pracujący dla mediów drukowanych, jak i ci z radia czy telewizji otrzymują codziennie dziesiątki, jeśli nie setki informacji prasowych. Żaden z nich nie chce dostawać wiadomości, które nie korespondują z tematyką medium, dla którego pracują lub swojej specjalizacji. ......

czytaj dalej


Elektroniczna informacja prasowa – sztuka czy rzemiosło?

Dobrze skonstruowana informacja prasowa, którą dostarczymy o właściwym czasie i do właściwych dziennikarzy to ponad 90% sukcesu aby wiadomość ujrzała światło dzienne w mediach. Konwencjonalna notatka, którą kiedyś drukowało się na papierze firmowym lub rozsyłało faksem należy już do przeszłości. Wprawdzie ......

czytaj dalej

Strona 12 z 12 « 1 2 3 ... 12

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...