Zamknij

Wiedza PR - Media relations

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – to główne powody medialnych wpadek w trakcie wywiadów. Choć coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że obecność w radiu, telewizji czy internecie to ogromna szansa na wypromowanie marki, wiele z nich nie posiada wiedzy na temat tego typu wystąpień. Jak praktycznie przygotować się do rozmowy z mediami?

czytaj dalej

 

Trudna sztuka prowadzenia media relations

Trudna sztuka prowadzenia media relations

Relacje z mediami to w dalszym ciągu podstawa PR-u – dobrze prowadzone zawsze są w cenie. Rzecznik lub PR-owiec, który zbierze interesujące dane na czas, pomoże autoryzować tekst, czy zaproponuje wyjątkowy temat na wyłączność, był, jest i będzie przez dziennikarzy ceniony.

......

czytaj dalej


Przeswitchujmy się na język IT

Któż z nas jeszcze kilkanaście lat temu zrozumiałby dowcip o informatyku zamykającym butelkę kapslockiem czy pożyczającym znajomemu równe 1024 zł? Kto uwierzyłby, że zamiast rozmawiać w kawiarniach, będziemy klikać w chatroomach, a na hasło: wirus nie będziemy biec do lekarza tylko ......

czytaj dalej


W dobie Internetu i mediów społecznościowych - lepiej przyznać się do błędu i przeprosić niż unikać kontaktu

Internet to niespotykane dotąd tempo rozpowszechniania informacji, zarówno tych pozytywnych, jak i negatywnych. Publikować może właściwie każdy. To stwarza nowe środowisko dla firm, które muszą znaczniej szybciej i skuteczniej reagować na pojawiające się negatywne informacje o nich samych i o ich ......

czytaj dalej


Dziennikarski full kontakt

Dziennikarski full kontakt

Pośrednictwo w kontaktach z przedstawicielami mediów to aspekt działań public relations, który na dobre już wpisał się w specyfikę branży. Mimo powszechnie panującego przekonania o niebywałej skuteczności, jaką uzyskują na tym polu specjaliści w kwestiach komunikacji z mediami, wciąż jeszcze zdarza ......

czytaj dalej


Usta firmy w rękach ekspertów

Co jakiś czas Internet obiega nagranie osoby, która dość nieręcznie – ujmując rzecz oględnie – poczyna sobie z środkami ekspresji, próbując trafić do przekonania telewidzów. Niezliczone lapsusy językowe, problemy z mimiką, tiki nerwowe, nieumiejętność zapanowania nad głosem i gestykulacją, logiczne błędy, ......

czytaj dalej

Strona 2 z 12 « 1 ... 2 3 ... 12 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...