Zamknij

Wiedza PR - Media relations

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – to główne powody medialnych wpadek w trakcie wywiadów. Choć coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że obecność w radiu, telewizji czy internecie to ogromna szansa na wypromowanie marki, wiele z nich nie posiada wiedzy na temat tego typu wystąpień. Jak praktycznie przygotować się do rozmowy z mediami?

czytaj dalej

 

Trudna sztuka prowadzenia media relations

Trudna sztuka prowadzenia media relations

Relacje z mediami to w dalszym ciągu podstawa PR-u – dobrze prowadzone zawsze są w cenie. Rzecznik lub PR-owiec, który zbierze interesujące dane na czas, pomoże autoryzować tekst, czy zaproponuje wyjątkowy temat na wyłączność, był, jest i będzie przez dziennikarzy ceniony.

......

czytaj dalej


Przeswitchujmy się na język IT

Któż z nas jeszcze kilkanaście lat temu zrozumiałby dowcip o informatyku zamykającym butelkę kapslockiem czy pożyczającym znajomemu równe 1024 zł? Kto uwierzyłby, że zamiast rozmawiać w kawiarniach, będziemy klikać w chatroomach, a na hasło: wirus nie będziemy biec do lekarza tylko ......

czytaj dalej


W dobie Internetu i mediów społecznościowych - lepiej przyznać się do błędu i przeprosić niż unikać kontaktu

Internet to niespotykane dotąd tempo rozpowszechniania informacji, zarówno tych pozytywnych, jak i negatywnych. Publikować może właściwie każdy. To stwarza nowe środowisko dla firm, które muszą znaczniej szybciej i skuteczniej reagować na pojawiające się negatywne informacje o nich samych i o ich ......

czytaj dalej


Dziennikarski full kontakt

Dziennikarski full kontakt

Pośrednictwo w kontaktach z przedstawicielami mediów to aspekt działań public relations, który na dobre już wpisał się w specyfikę branży. Mimo powszechnie panującego przekonania o niebywałej skuteczności, jaką uzyskują na tym polu specjaliści w kwestiach komunikacji z mediami, wciąż jeszcze zdarza ......

czytaj dalej


Usta firmy w rękach ekspertów

Co jakiś czas Internet obiega nagranie osoby, która dość nieręcznie – ujmując rzecz oględnie – poczyna sobie z środkami ekspresji, próbując trafić do przekonania telewidzów. Niezliczone lapsusy językowe, problemy z mimiką, tiki nerwowe, nieumiejętność zapanowania nad głosem i gestykulacją, logiczne błędy, ......

czytaj dalej

Strona 2 z 12 « 1 ... 2 3 ... 12 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...