Zamknij

Wiedza PR - Media relations

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – to główne powody medialnych wpadek w trakcie wywiadów. Choć coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że obecność w radiu, telewizji czy internecie to ogromna szansa na wypromowanie marki, wiele z nich nie posiada wiedzy na temat tego typu wystąpień. Jak praktycznie przygotować się do rozmowy z mediami?

czytaj dalej

 

Piarowska tabula rasa

Piarowska tabula rasa

W związku z uchwaloną 1 lipca 2011 roku ustawą o działalności leczniczej nakładającą na szpitale „obligatoryjną” możliwość przekształcenia w spółkę handlową niewątpliwie będziemy mieć do czynienia z otwarciem się rynku dla usług PR w medycynie.

...

czytaj dalej


Po co ta cała maskarada, czyli jakie informacje o człowieku zdradza jego mimika

Czy zastanowiło Cię kiedyś, dlaczego ludzie tak często „zakładają maski” a spotkanie face to face może diametralnie zmienić Twoje nastawienie wobec drugiej osoby? Dowiedz się, co można wyczytać z ludzkiej twarzy i dlaczego jest ona tak ważnym elementem naszego „ja”.

...

czytaj dalej


Informacja prasowa – wyzwanie czy przysłowiowa bułka z masłem?

Notatka prasowa – zazwyczaj zwięzły tekst, który nie powinien zajmować więcej niż dwóch stron A4. Podstawowy cel: poinformowanie o ważnym wydarzeniu. Proste? Nie zawsze… Czy napisanie krótkiego tekstu informacyjnego może być problemem? Okazuje się, że tak – zwłaszcza bez znajomości podstawowych ......

czytaj dalej


Na początku było słowo czyli sekret, którym profesjonaliści nie chcą się dzielić

Copywriting dopada nas wszędzie: w metrze, w Internecie, w radio, w prasie, w TV. Copywriting wchodzi w nasze życie jako prezentacja na spotkaniu biznesowym, ulotka, newsletter, informacja prasowa. Od wielkich bilboardów na ulicach po małe informacje na opakowaniu, copywriting jest naszą ......

czytaj dalej


Z dziennikarzem na Ty - personalizacja kampanii PRowych

Z dziennikarzem na Ty - personalizacja kampanii PRowych

Każdy PRowiec ma świadomość, że na skrzynkę pocztową jednego dziennikarza dziennie potrafi przyjść nawet kilkaset maili z informacjami prasowymi. Nie dziwi więc fakt, że 75% z nich ląduje w koszu bez wcześniejszego zapoznania się z ich treścią. Pytanie, co zrobić, żeby ......

czytaj dalej

Strona 3 z 12 « 1 2 ... 3 ... 12 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...