Zamknij

Wiedza PR - Media relations

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – to główne powody medialnych wpadek w trakcie wywiadów. Choć coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że obecność w radiu, telewizji czy internecie to ogromna szansa na wypromowanie marki, wiele z nich nie posiada wiedzy na temat tego typu wystąpień. Jak praktycznie przygotować się do rozmowy z mediami?

czytaj dalej

 

Piarowska tabula rasa

Piarowska tabula rasa

W związku z uchwaloną 1 lipca 2011 roku ustawą o działalności leczniczej nakładającą na szpitale „obligatoryjną” możliwość przekształcenia w spółkę handlową niewątpliwie będziemy mieć do czynienia z otwarciem się rynku dla usług PR w medycynie.

...

czytaj dalej


Po co ta cała maskarada, czyli jakie informacje o człowieku zdradza jego mimika

Czy zastanowiło Cię kiedyś, dlaczego ludzie tak często „zakładają maski” a spotkanie face to face może diametralnie zmienić Twoje nastawienie wobec drugiej osoby? Dowiedz się, co można wyczytać z ludzkiej twarzy i dlaczego jest ona tak ważnym elementem naszego „ja”.

...

czytaj dalej


Informacja prasowa – wyzwanie czy przysłowiowa bułka z masłem?

Notatka prasowa – zazwyczaj zwięzły tekst, który nie powinien zajmować więcej niż dwóch stron A4. Podstawowy cel: poinformowanie o ważnym wydarzeniu. Proste? Nie zawsze… Czy napisanie krótkiego tekstu informacyjnego może być problemem? Okazuje się, że tak – zwłaszcza bez znajomości podstawowych ......

czytaj dalej


Na początku było słowo czyli sekret, którym profesjonaliści nie chcą się dzielić

Copywriting dopada nas wszędzie: w metrze, w Internecie, w radio, w prasie, w TV. Copywriting wchodzi w nasze życie jako prezentacja na spotkaniu biznesowym, ulotka, newsletter, informacja prasowa. Od wielkich bilboardów na ulicach po małe informacje na opakowaniu, copywriting jest naszą ......

czytaj dalej


Z dziennikarzem na Ty - personalizacja kampanii PRowych

Z dziennikarzem na Ty - personalizacja kampanii PRowych

Każdy PRowiec ma świadomość, że na skrzynkę pocztową jednego dziennikarza dziennie potrafi przyjść nawet kilkaset maili z informacjami prasowymi. Nie dziwi więc fakt, że 75% z nich ląduje w koszu bez wcześniejszego zapoznania się z ich treścią. Pytanie, co zrobić, żeby ......

czytaj dalej

Strona 3 z 12 « 1 2 ... 3 ... 12 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...