Zamknij

Prosto z rynku - Media relations info

Specjaliści ds. IT: więcej merytoryki, a mniej splendoru w komunikacji – wyniki badania ITBC Communication

Kameralne spotkania branżowe, artykuły przekrojowe oraz informacje na forach internetowych to czynniki mające wpływ na opinie i decyzje zakupowe specjalistów ds. IT w polskich firmach

czytaj dalej

ENERGA inauguruje relacje inwestorskie

W ramach przygotowań do wejścia na giełdę ENERGA SA powołała Biuro Relacji Inwestorskich. Zadaniem Zespołu będzie dostarczanie rynkowi kapitałowemu kompletnych i przejrzystych informacji na temat Grupy ENERGA.

czytaj dalej

European Communication Monitor po raz siódmy

European Communication Monitor od kilku lat sprawdza opinie specjalistów odpowiedzialnych za komunikowanie. Właśnie rozpoczęła się kolejna edycja badania, którego wyniki pokażą aktualne wyzwania i trendy związane z rozwojem branży PR. Raport z badań otrzyma każdy kto weźmie udział w ankiecie. Wyniki poznamy już w czerwcu.

czytaj dalej

CentrumPR nawiązał współpracę z mediami społecznościowymi

Pod koniec stycznia serwis CentrumPR uruchomił dla swoich użytkowników dodatkowy kanał rozpowszechniania informacji prasowych. Obecnie publikacje z CentrumPR ukazują się także w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter oraz Blip.

czytaj dalej

Firma DTZ uruchomiła internetowe biuro prasowe

Wystartowało internetowe biuro prasowe firmy DTZ. Narzędzie służy do komunikacji pomiędzy DTZ, a dziennikarzami i innymi użytkownikami Internetu.

czytaj dalej

Badanie IABC: Jak polskie firmy komunikują się z rynkiem?

Sponsoring, reklama i szkolenia to jak wynika z danych IABC/Poland działania, które w pierwszej kolejności redukują firmy w czasie kryzysu

czytaj dalej

Van Pur i Corton.pl ogłosiły konkurs na projekt nowej etykiety piwa Edelmeister

Grupa Van Pur ogłosiła otwarty konkurs na projekt etykiety i puszki dla piwa Edelmeister, marki eksportowej koncernu. Konkurs został zorganizowany za pośrednictwem innowacyjnej społecznościowej platformy projektowania graficznego, Corton.pl.

czytaj dalej

Zaproszenie do nowego biura prasowego Stowarzyszenia SOS Wiosek Dziecięcych

Z myślą o promowaniu działalności charytatywnej na rzecz umacniania rodzin zagrożonych rozpadem oraz opieki nad opuszczonymi i osieroconymi dziećmi stworzyliśmy jako agencja PR internetowe biuro prasowe dla Stowarzyszenie SOS Wiosek Dziecięcych: 

czytaj dalej

Modomorfoza warszawskiego Klifu!

Modomorfoza warszawskiego Klifu!

Klif. Dom mody – w ślad za odświeżeniem wizerunku warszawskiego Klifu, który obecnie przechodzi gruntowny remont fasady i wnętrza, podąża nowy język komunikacji.

czytaj dalej

Życie ma smak, czyli kucharze Knorr gotują na ekranie

Wielbiciele gotowania w całej Polsce mają okazję poznać bliżej szefów kuchni Knorr. Będą oni bohaterami specjalnego kulinarnego cyklu „Życie ma smak” emitowanego w programie „Pytanie na śniadanie” w TVP2.

czytaj dalej

Strona 2 z 13 « 1 ... 2 3 ... 13 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...