Zamknij

Prosto z rynku - Media relations info

Serwis na wagę złota – poradnik dla menedżerów zarządzających RI online

Przedstawiamy pierwszy w Polsce poradnik dla menedżerów zarządzających relacjami inwestorskimi online – „Serwis na wagę złota”. Twórcą raportu jest agencja eFRESH, dwukrotny zdobywca pierwszego miejsca w konkursie Złota Strona Emitenta. Raport powstał we współpracy z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie, Stowarzyszeniem Emitentów Giełdowych, Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych oraz IAB Polska.

czytaj dalej

Wild Bean Cafe – sukces smaku

Wild Bean Cafe – sukces smaku

– Wprowadzając na stacje BP kawiarenki Wild Bean Cafe zmieniliśmy trend, sposób myślenia o stacji, wyszliśmy naprzeciw wymagającym klientom. Wcześniej wydawało się, że stacja benzynowa nie jest miejscem, które może być klimatyczne, przyjemne, gdzie może unosić się aromat kawy – mówi Rafał Bendyk, menadżer odpowiedzialny za rozwój WBC.

czytaj dalej

Agencja ESPR rozpoczyna współpracę z Anną Popek

Agencja ESPR Public Relations obsługująca w dziedzinie PR takie marki jak AGKlinik, Nouba, BeYu, Make up Factory, Sakana, czy perfumerie Douglas wcześniej mająca pod opieką m.in. sieć Klinik La Perla czy Salon Escape rozpoczęła współpracę z Anną Popek.

czytaj dalej

Liderzy PR w ubezpieczeniach

PZU, Warta, Generali oraz Aviva to towarzystwa ubezpieczeniowe, które zdaniem dziennikarzy mają najsprawniej funkcjonujące działy Public Relations oraz najlepszych rzeczników prasowych. Szczególnie cenione cechy dobrego biura prasowego to przede wszystkim szybkość reakcji, dostępność, profesjonalizm i wiedza pracowników biura oraz dostęp do ekspertów – wynika z badania opinii dziennikarzy na temat towarzystw ubezpieczeniowych i ich polityki Public Relations przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.

czytaj dalej

Rekiny biznesu unikają rozgłosu

Fortuna najbogatszych rośnie mimo kryzysu. Czy podobny trend dotyczy ich obecności w mediach? PRESS-SERVICE Monitoring Mediów zbadał medialność pierwszej dziesiątki rankingu 100 najbogatszych Polaków, opublikowanego przez tygodnik „Wprost”. Najpopularniejszy okazał się Jan Kulczyk.

czytaj dalej

Polscy przedsiębiorcy nie potrafią przemawiać

Przeładowanie slajdów tekstem, brak dialogu z publicznością, brak przesłania i za dużo informacji – to główne błędy polskich przedsiębiorców w czasie prezentacji – twierdzą eksperci ze Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce, organizatorów II edycji Festiwalu Inspiracji. Do nieumiejętnego przemawiania przyznaje się co czwarty przedsiębiorca.

czytaj dalej

Kalendarium.net.pl – bezpłatny serwis prasowy dla dziennikarzy i PR-owców

Jesteś dziennikarzem i chcesz uzyskać informacje o najbliższych konferencjach prasowych? Jesteś PR-owcem i chcesz poinformować o organizowanym wydarzeniu media nie płacąc przy tym ani grosza? Platforma internetowa Kalendarium.net.pl to miejsce, gdzie dwa światy – dziennikarski i PR-owy – przenikają się.

czytaj dalej

„Śnieżka” ma e-rzecznika!

W maju rozpoczął działalność e-rzecznik Fabryki Farb i Lakierów „Śnieżka”. Udzieli on merytorycznego wsparcia użytkownikom największych polskich forów o tematyce budowlanej i wnętrzarskiej.

czytaj dalej

Mistrzowie Przemówień Publicznych

Czerwone od oklasków ręce, owacje na stojąco i okrzyki radości towarzyszyły nieprzerwanie Mistrzostwom Europy w Przemawianiu Publicznym w Poznaniu. Zwyciężył Hiszpan Jorge Crespo, który będzie reprezentował nasz kontynent w mistrzostwach świata. Znamy już także wyniki tej konkurencji w języku polskim.

czytaj dalej

Nowa platforma mediowa Red Bull Content Pool

Nowa platforma mediowa Red Bull Content Pool

z przyjemnością informujemy, iż do Państwa dyspozycji oddana została nowa wersja platformy mediowej Red Bull Content Pool, dostępna pod adresem www.redbullcontentpool.com.

czytaj dalej

Strona 3 z 13 « 1 2 ... 3 ... 13 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...