Zamknij
Wiedza PR - Event PR

Medialne show w wykonaniu COMPRESS'u

Łukasz Jakubiak, 2009-09-30 06:26:45

Medialne show w wykonaniu COMPRESS'u

Czym się różni drwal sprzed kilkudziesięciu lat z drwalem XXI wieku? Jak powinien wyglądać ubiór takiego drwala oraz czym kieruje się filozofia firmy HUSQWARNA? Na te i inne pytania próbowała odpowiedzieć dziennikarzom agencja COMPRESS na evencie przygotowanym dla klienta, którego podstawowym produktem są pilarki w charakterystycznym, pomarańczowym kolorze. Impreza zapowiadana jako medialne show dla dziennikarzy odbyła się w warszawskiej fabryce wódek Koneser przy ul. Ząbkowskiej w Warszawie. Skusić się dało ok. 50 dziennikarzy mediów branżowych (budowlanka, rolnictwo, leśnictwo, ogrodnictwo itp) oraz branż pokrewnych. Przebieg imprezy? Pokaz drwali, historia firmy, odwiedziny muzeum pilarek i... grill. Na koniec torba z prezentami i czapeczka drwala na letnie ,,przygody w lesie".

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Łukasz Jakubiak

Stały współpracownik serwisu Epr.pl oraz właściciel agencji PRactions. W branży public relations pracuje od 5 lat. W tym czasie zajmował się wizerunkiem firm z branży wydawniczej, ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...