Zamknij
Wiedza PR - Event PR

Medialne show w wykonaniu COMPRESS'u

Łukasz Jakubiak, 2009-09-30 06:26:45

Medialne show w wykonaniu COMPRESS'u

Czym się różni drwal sprzed kilkudziesięciu lat z drwalem XXI wieku? Jak powinien wyglądać ubiór takiego drwala oraz czym kieruje się filozofia firmy HUSQWARNA? Na te i inne pytania próbowała odpowiedzieć dziennikarzom agencja COMPRESS na evencie przygotowanym dla klienta, którego podstawowym produktem są pilarki w charakterystycznym, pomarańczowym kolorze. Impreza zapowiadana jako medialne show dla dziennikarzy odbyła się w warszawskiej fabryce wódek Koneser przy ul. Ząbkowskiej w Warszawie. Skusić się dało ok. 50 dziennikarzy mediów branżowych (budowlanka, rolnictwo, leśnictwo, ogrodnictwo itp) oraz branż pokrewnych. Przebieg imprezy? Pokaz drwali, historia firmy, odwiedziny muzeum pilarek i... grill. Na koniec torba z prezentami i czapeczka drwala na letnie ,,przygody w lesie".

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Łukasz Jakubiak

Stały współpracownik serwisu Epr.pl oraz właściciel agencji PRactions. W branży public relations pracuje od 5 lat. W tym czasie zajmował się wizerunkiem firm z branży wydawniczej, ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...