Zamknij
Nowości - Kariera

Michał Lechman będzie zarządzał Działem Technologii w Lemon Sky

Witold Sokołowski, 2013-10-25 00:24:59

Michał Lechman będzie zarządzał Działem Technologii w Lemon Sky, jednym ze strategicznych obszarów agencji. Do jego obowiązków będzie należało kierowanie zespołem programistów oraz specjalistów związanych z wdrażaniem nowych technologii w strategiach marketingowych 36@.


Agencja Lemon Sky w 2013 roku konsekwentnie realizuje swoją strategię w kierunku budowania komunikacji marek wokół 360 st., a właściwie 36@. Znak „@” w nazwie nie jest przypadkowy, o czym agencja informowała w maju br. Pojawienie się Michała Lechmana na czele zespołu technologicznego agencji jest elementem konsekwentnie realizowanej strategii.


Pracę naszej agencji zawsze dominowała technologia. Odchodzimy od digitalu w czystej formie, ale pokazujemy, że każda zintegrowana komunikacja marki dziś nie może obejść się bez digitalu. Wcześniej czy później spot TV ląduje w Internecie, gdzie możemy dokładnie zbadać jego odbiorców. Koncerty oglądamy live także w Internecie. Spędzamy wiele czasu na Facebooku, siedząc ze smartfonem w pociągu czy poczekalni u dentysty. Elementy digital przewijają się w życiu każdego konsumenta. Sztuką jednak jest podać nowe technologie umiejętnie, kreatywnie i połączyć świat online i offline – mówi Michał Lechman, Head of Technology w Lemon Sky.


Michał Lechman jest absolwentem Wydziału Elektroniki na Politechnice Wrocławskiej. Oprócz kompetencji programistycznych posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami specjalistów IT. Pracował wcześniej jako Team Leader czy IT Manager. Z Lemon Sky związany jest ponad 2 lata.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...