Zamknij
Nowości - Media i marketing

Miesięcznik „Zwierciadło” z nową kampanią

Witold Sokołowski, 2011-11-17 17:04:25

Ukazało się grudniowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” w nowej makiecie. Autorem nowej makiety jest Jolanta Marcinkowska-Bierzońska – dyrektor artystyczna „Zwierciadła” i miesięcznika „Sens”, mająca wieloletnie doświadczenie prasowe w segmencie magazynów luksusowych.


„Strona wizualna pisma stała się nowoczesna i elegancka, współgra z treścią, porządkuje zawartość magazynu. Czytelna, a zarazem niebanalna, zaskakująca śmiałymi rozwiązaniami typograficznymi oddaje ducha magazynu o wieloletnich tradycjach na polskim rynku. Mamy nadzieję, że dzięki tym zmianom i nowym, nowoczesnym fontom lektura pisma stanie się jeszcze większą przyjemnością” – mówi Katarzyna Montgomery, Redaktor Naczelna „Zwierciadła”.


Numer grudniowy ukazał się w nakładzie 155 tys. egz. Do części nakładu dołączony został audiobook „Bikini” Janusza L. Wiśniewskiego w interpretacji Rafała Królikowskiego. Wydanie wspiera kampania telewizyjna (TVN, TVP, TVN tematyczny), prasowa (Polityka, Sens, Gala, National Geografic), radiowa (Radio Zet, Chilli Zet, RMF FM, RMF Classic) oraz kampania w metrze.


Kampanię telewizyjną zaplanował Equinox (Grupa Zenith), za kreację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiada Agencja Directors.

zobacz film

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...