Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

MMABiznes.pl w nowej odsłonie

16Luty2017

Autor: Nowy User, Tagi:

Serwis MMABiznes.pl, który zajmuje się pisaniem o pozasportowych aspektach związanych z rozwojem rynku mieszanych sztuk walki, uruchomił właśnie nową odsłonę strony internetowej. Zmianom uległo nie tylko logo, ale przede wszystkim układ i funkcjonalność serwisu, który został podzielony na pięć głównych kategorii tematycznych.

- Zależało nam na tym, aby zwiększyć czytelność i ułatwić nawigację w serwisie, stąd podział na główne tematy związane z obszarami najbardziej nas interesującymi, czyli: biznesem, mediami, marketingiem, wydarzeniami, zawodnikami i organizacjami promującymi MMA - powiedział Jacek Łosak, redaktor naczelny serwisu MMABiznes.pl.

Głównym partnerem serwisu została organizacja Ladies Fight Night, która jako pierwsza i jedyna w Europie zajmuje się promocją sportów walki tylko i wyłącznie kobiet.

- MMABiznes.pl od lat uważnie obserwuje polską scenę sportów walki, dlatego cieszymy się, że możemy wesprzeć rozwój portalu i tym samym promować pogłębioną wiedzę na temat marketingu sportowego, promocji zawodników, wydarzeń i organizacji, takich jak nasza - powiedział Łukasz Chmal, prezes Ladies Fight Night.

Za wdrożenie i kwestie techniczne wokół nowej strony MMABiznes.pl odpowiedzialny był Łukasz Kołtacki, który od kilku miesięcy współpracuje również przy wybranych projektach graficznych organizacji Ladies Fight Night, zajmuje się też profesjonalizacją kilku mniejszych federacji oraz poprawą wizerunku małych firm w sieci. Od wielu miesięcy kooperuje też z wieloma dużymi podmiotami i agencjami PR przy projektach graficznych oraz w zakresie tworzenia zaawansowanych raportów social media przy użyciu autorskich narzędzi (monitoring social media, mapowanie, analizy sieci i inne) dla klientów rodzimych i zagranicznych.

- Uznaliśmy, że nadszedł czas aby podnieść poprzeczkę - stwierdził Łukasz Kołtacki. - Nie było jednak naszym celem robienie rewolucji. Nowa strona zyskała typowo magazynowy wygląd, jest nowoczesna i responsywna, a przy tym – co istotne - szybka dzięki zastosowanej technologii AMP.

Nowa odsłona MMABiznes.pl jest też dobrym momentem na poszerzenie zakresu działalności serwisu.

- Oczywiście głównym tematem, na którym się skupiamy zawsze będzie MMA, jednak nie chcemy się ograniczać i planujemy poszerzyć tematykę o rozwój biznesowy innych sztuk walki w kraju i na świecie. Chcemy pokazywać, że świat sportów walki to biznes jak każdy inny, a do tego niezwykle ciekawy i pasjonujący – dodał na zakończenie Jacek Łosak.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

,,Przywykliśmy raczej na politykę narzekać. Jednak, że w obszarze komunikacji polityka potrafi wykorzystywać pewne narzędzia i taktyki jako pierwsza, a przez to również kreować trendy. " - Konrad Ciesiołkiewicz