Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

"Moje Przepisy" od marki WINIARY

26Sierpień2015

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Winiary"Moje Przepisy" od marki WINIARY

Nowa aplikacja „Moje Przepisy” od marki WINIARY gromadzi ulubione przepisy z dowolnych źródeł w jednym miejscu – w smartfonie. Są one dostępne w każdym miejscu i o każdej porze.

Gotowaniu towarzyszą często poszukiwania odpowiedniego przepisu, przeszukiwanie książek kucharskich, luźno spisanych karteczek czy telefony do mamy z prośbą o podanie po raz kolejny ulubionej receptury. Marka WINIARY postanowiła ten proces uprościć. Aplikacja „Moje Przepisy” w intuicyjny sposób pozwala kolekcjonować ulubione przepisy w jednym miejscu, które jest zawsze pod ręką – w smartfonie.

„Moje Przepisy” umożliwiają gromadzenie pomysłów z dowolnych źródeł - blogów, książek kucharskich oraz pozwalają na dodawanie własnych. Oprócz tego, przy użyciu dyktafonu, aplikacja umożliwia nagrywanie notatek głosowych. Wygodne katalogowanie pozwala szybko znaleźć dokładnie to, co jest potrzebne w danej chwili. Z aplikacją „Moje Przepisy” bezproblemowo można zaplanować menu na cały tydzień. Przydatną funkcją jest śledzenie książek kucharskich innych użytkowników i współdzielenie się przepisami. Zgromadzone materiały można przeglądać na smartfonie oraz z poziomu komputera.

Aplikację można pobrać w Google Play oraz na Windows Store. Agencja, która odpowiada za koncept i realizację – Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.