Zamknij
PR w mediach

Monday PR bez Grzegorza Millera. Co dalej?

Natalia Zakolska, 2014-06-14 12:32:29

Monday PR bez Grzegorza Millera. Co dalej?

Na przełomie maja i czerwca zaszły duże zmiany we władzy Monday PR. Z jednej z najprężniej rozwijających się agencji public relations odszedł jej współzałożyciel Grzegorz Miller, który przez osiem lat funkcjonowania firmy pełnił w niej stanowisko prezesa zarządu.

- Przyszedł czas na nowe wyzwania i nowe cele – tłumaczy decyzję Miller. Wciąż pozostaje współwłaścicielem agencji marketingowej Inn3rvision oraz Galerii Miller Art. Mimo odejścia z Monday PR, Miller wciąż będzie ją reprezentował w Związku Firm Public Relations, której jest wiceprezesem przynajmniej do 2016 roku.

W Monday PR dotychczasowe obowiązki Millera przejęła druga współzałożycielka agencji, pełniąca przez ostatnie lata stanowisko dyrektor zarządzającej, Ewa Mittelstaedt:

- Odejście Grzegorza nie wiąże się z żadnymi zmianami w funkcjonowaniu Monday PR. Przygotowywaliśmy się do niego od pewnego czasu i wspólnie pracowaliśmy nad obszarami, za które Grzegorz odpowiadał w firmie. Ich finalne przejęcie przeze mnie w dniu, w którym ogłosiliśmy zmianę było więc formalnością. Monday PR działa na rynku 8 lat, zatrudnia ponad 20 osób, ma stabilną strukturę, która zapewnia sprawność operacyjną. Zmiany oczywiście są, ale nie wiążą się z odejściem Grzegorza, ale z wymogami rynku i otaczającego nas świata. Nie jesteśmy już typową agencją PR, ale agencją komunikacji zintegrowanej. Na strategicznym, holistycznym podejściu do komunikacji zamierzamy się skupiać. 

Agencja Monday PR współpracuje od niedawna z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu, dla którego agencja opracowuje i realizuje działania PR przy projektach: Telemarketer Roku, Złota Słuchawka oraz Lista Robinsonów. Reprezentująca Stowarzyszenie Sabina Dzik przyznaje, że wewnętrzne zmiany w agencji nie mają wpływu na dalszą współpracę, która jest kontynuowana.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Natalia Zakolska

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

Nie ulegajmy przedwcześnie proroctwom, że social media wywrócą całkowicie zasady komunikacji - Jacek Gadzinowski