Zamknij
Nowości - Kariera

Monika Klama opuszcza Tyskie dla agencji Peppermint

Witold Sokołowski, 2007-01-22 23:36:00

Monika Klama, do tej pory Brand Manager marki Tyskie, od stycznia rozpoczęła pracę w agencji marketing services Peppermint. Monika objęła stanowisko Dyrektora Strategicznego agencji. Maciej Mitoraj – Partner Zarządzający agencji, który do tej pory sprawował nadzór nad działem strategii, skupi się na rozwoju nowego biznesu i nowo powstałego warszawskiego oddziału agencji.

- „Z Moniką współpracuję od lat i cieszę się, że zdecydowała się podjąć to wyzwanie i poprowadzić dział strategii. Rosnące zapotrzebowanie na wykorzystywanie coraz to nowych narzędzi BTL-owych jako coraz ważniejszej formy komunikacji marek wymaga od nas szerokich kompetencji marketingowych. Istotne zatem jest, aby wzmacniać nasze usługi w tym zakresie. Jestem przekonany, że Monika jest osobą, która jest w stanie nam to zapewnić.”- powiedział Maciej Mitoraj, Managing Partner agencji Peppermint.


Monika Klama posiada przygotowanie teoretyczne poparte kilkuletnim doświadczeniem praktycznym. Jest absolwentką handlu i marketingu na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, gdzie ukończyła studia doktoranckie i przez kilka lat była wykładowcą na uczelni. W tym okresie Monika współpracowała z firmami z różnych sektorów jako niezależny konsultant w zakresie marketingu i badań rynku oraz jako szkoleniowiec. Przez ostatnie 3 lata była związana z Kompanią Piwowarską – od 2005 roku jako Brand Manager marki Tyskie. W tym czasie była odpowiedzialna za działania związane z pozycjonowaniem marki i systemem Brand Identity oraz za realizację kampanii ATL i BTL dla tej marki, które były wielokrotnie nagradzane m.in. w konkursie Effie czy Boomerang.

W agencji Peppermint jako Dyrektor Strategiczny Monika Klama będzie zarządzała kilkuosobowym działem strategii agencji i będzie odpowiedzialna za strategiczną stronę projektów marketing services przygotowywanych dla nowych klientów agencji.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...