Zamknij
Nowości - Sport

Monika Pyrek ambasadorem marki adidas!

Witold Sokołowski, 2011-04-20 13:04:08

Monika Pyrek ambasadorem marki adidas!

Jedna z najlepszych światowych lekkoatletek, specjalizująca się w skoku o tyczce, Monika Pyrek została ambasadorem marki adidas. Zawodniczka, która od wielu lat utrzymuje się w ścisłej czołówce światowego rankingu lekkoatletycznego, promuje profesjonalną odzież i obuwie do biegania z kolekcji wiosna/lato 2011.


Monika Pyrek to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportsmanek. Kibice doceniają ją zarówno za sukcesy sportowe, jak i za wielki urok osobisty. Obecna w czołówce światowej nieprzerwanie od 2000 roku, jest 69-krotną rekordzistką Polski oraz jedną z sześciu kobiet, które zdobywały dla Polski medale Mistrzostw Świata. Została także dwukrotną laureatką Plebiscytu Przeglądu Sportowego, zwyciężyła także głosami widzów w telewizyjnym show.


- Dzięki współpracy z adidas mogę koncentrować się wyłącznie na treningach i dzięki temu osiągać kolejne sukcesy, także te najważniejsze, kiedy reprezentuję barwy narodowe. Dla sportowca bardzo ważna jest świadomość, że jest wspierany przez markę, która rozumie potrzeby zawodnika i stwarza optymalne warunki do rozwoju. Wsparcie takiego partnera jak adidas, zapewnia mi komfort treningu na najwyższym, mistrzowskim poziomie – mówi zawodniczka.


Podczas ekskluzywnej sesji zdjęciowej, Monika zaprezentowała lekką i bardzo kobiecą odzież i buty z linii do biegania Supernova Women. Miękkie lądowanie podczas sesji zapewniły Monice Pyrek buty Supernova Glide 3 Women, które powstały z myślą o kobiecej stopie. Eksperci adidas zaprojektowali buty tak, by zapewniały one amortyzację i technologiczne wsparcie podczas biegu.


Zdjęcia z sesji oraz z backstage’u są dostępne na pierwszym, oficjalnym profilu adidas Running Polska: www.facebook.com/adidasRunningPolska.

zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...