Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Morizon.pl nawiązuje współpracę z firmą Samsung

21Listopad2011

Autor: Michał Matyjasik, Tagi: Morizon.pl, Samsung Electronics Polska, Samsung Galaxy Tab 10.1, Samsung Galaxy S II,

Wyszukiwarka nieruchomości Morizon.pl nawiązuje współpracę z firmą Samsung. Dzięki porozumieniu partnerzy będą podejmować wspólne kroki w celu popularyzacji urządzeń i użytecznych aplikacji mobilnych. Najnowsza aplikacja dedykowana, stworzona przez Morizon.pl dla szukających nieruchomości, zostanie przedstawiona polskim użytkownikom urządzeń mobilnych wyprodukowanych przez firmę Samsung.

Darmowa aplikacja jest już dostępna i promowana w Samsung Apps, skąd można ją pobrać i zainstalować, na wszystkich urządzeniach mobilnych marki Samsung, funkcjonujących w systemie Android, m.in. na najnowszym tablecie Samsung Galaxy Tab 10.1, czy smartfonie Samsung Galaxy S II.

Współpraca firm opierać się będzie głównie na promocji nowych technologii – użytecznych aplikacji i urządzeń mobilnych oraz popularyzacji ich praktycznego zastosowania, m.in. w kontekście rynku nieruchomości. Samsung i Morizon określają te działania jako pierwszy krok i początek długoterminowej i wielowątkowej współpracy.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz