Zamknij
Wiedza PR - E-PR

Mosty Miłości na FaceBooku - działania dla marki Lipton Ice Tea

Joanna Gluszczyszyn, 2010-02-21 16:10:05

Dotychczas swój Most Miłości miał tylko Wrocław.  Po tegorocznych Walentynkach Mosty Miłości, na których zakochani mogą zawiesić kłódki symbolizujące ich uczucie, ma także Poznań, Warszawa, Kraków, Bydgoszcz i Szczecin. Wszystko za sprawą profilu www.facebook.com/Mosty.Milosci założonego przez Hill & Knowlton dla marki Lipton Ice Tea i efektu WOM, który pomógł on wygenerować.

Zwyczaj zawieszania przez zakochanych kłódek na mostach można spotkać już w kilku miejscach na świecie m.in. we Włoszech, na Litwie, we Francji, a nawet w Korei. Zakochani wieszając kłódkę i wrzucając klucz do rzeki w symboliczny sposób wyrażają chęć, by łączące ich uczucie trwało wiecznie. W Polsce, jak dotąd zwyczaj ten kultywowany był głównie we Wrocławiu. Tam bowiem na moście Tumskim już od kilku lat zakochani wieszają kłódki ze swoimi inicjałami i imionami.

Zauroczeni tym zwyczajem przedstawiciele Lipton Ice Tea uznali, że idealnie  wpisuje się on w wartości marki – pozytywne nastawienie do świata i radość życia – postanowili więc go rozpropagować. W tym celu zwrócili sie o pomoc do agencji Hill & Knowlton, która w ich imieniu założyła i zarządza profilem na popularnym ,,fejsie". Ponadto we współpracy z portalem www.styl.pl agencja zorganizowała dla marki głosowanie, które wyłoniło najbardziej romantyczne polskie Mosty Miłosci.

 

Mosty Miłości na FaceBooku - działania dla marki Liptopn Ice Tea

 

W Walentynki to właśnie na nie za pośrednictwem profilu na Facebooku i opcji ”Wydarzenia” Lipton Ice Tea zaprosiła zakochanych. Efekt WOM spowodował, że na moście Świętokrzyskim pojawiło się ponad 100 osób, a ponad 50 par zdecydowało się zawiesić pierwsze w tym miejscu kłódki. Także w Poznaniu internauci sie zaktywizowali. Do kilku już wiszących na moście Biskupa Jordana kłódek dołączyło kilkadziesiąt kolejnych. Na moście Tumskim zainteresowanie akcją było tak duże, że organizatorom zabrakło kłódek. Nikt jednak nie przewidział, że prawdziwą niespodziankę dla swojej dziewczyny szykuje jeden z uczestników akcji – Michał. Gdy wraz ze swoją dziewczyną Patrycją zawiesił już kłódkę, a kluczyk wrzucił do Odry, wyciągnął z kieszeni pierścionek i…poprosił ją o rękę! Później na jednym z forów dyskusyjnych napisał: „Pragnę podziękować za miłą oprawę moich oświadczyn na Moście Tumskim. W życiu bym sobie czegoś takiego nie wyreżyserował. Ale jednak to prawda, że spontan i pójście w ciemno jest najlepsze:)”

 

Mosty Miłości na FaceBooku - działania dla marki Liptopn Ice Tea

 

To jednak nie była jedyna miła dla organizatorów akcji niespodzianka. Choć Lipton Ice Tea nie mogła być we wszystkich miastach w Polsce okazało się, że fani założonej przez markę strony  zadbali o to, by kłódki zawisły także w innych miastach. „W Szczecinie w Parku Kasprowicza są dopiero 4 kłódki :-) Dziś dołączyła tam nasza” napisała na profilu Małgorzata Radej i podzieliła się z innymi swoimi zdjęciami. „Na Bydgoskim moście przy ulicy Mostowej dziś też zawisła pierwsza zakochana kłódka” – wtórowała jej Dominika Pacek.

zobacz zdjęcia

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Joanna Gluszczyszyn

Account Director w agencji Hill & Knowlton Poland

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...