Zamknij
Prosto z rynku - Media relations info

Multiferenccje - premiera nowego branżowego magazynu

Witold Sokołowski, 2015-11-10 13:57:54

Rusza nowy, polski, multimedialny magazyn – Multiferencje. Kierowany do dyrektorów marketingu, PR-u, sprzedaży i HR-u oraz prezesów firm i instytucji. Każdy artykuł ma swoją wersję filmową, dostępną po zeskanowaniu kodu QR albo wejściu na stronę internetową. Pierwszy numer o wykorzystaniu transmisji online oraz webinariów do budowania wizerunku. Premiera 9 listopada 2015 roku. Druk: 3000 egzemplarzy, bezpłatny, wersja pdf do pobrania dla wszystkich.


Zatęskniłem za dziennikarstwem – mówi Tomasz Słodki, redaktor naczelny – i postanowiłem zrobić gazetę. Od ponad 10 lat produkuję filmy dla korporacji i instytucji, pomyślałem, że warto szerzej zaprezentować możliwości jakie daje wideo i nowoczesne transmisje.


Pierwszy numer w całości poświęcony jest transmisją online i webinariom. Oprócz wywiadów z Jerzym Buzkiem (o transmisjach na 24 języki w Parlamencie Europejskim) i Michałem Olszańskim (o tym jak radzić sobie przed kamerą), przeczytamy m.in. o:



  • transmisjach konferencji prasowych (Renata Toczyska-Seliga, członek zarządu MSLGROUP),

  • telewizji, której potrzebuje administracja publiczna (Wiesława Dróżdż, rzeczniczka Ministra Finansów)

  • sprzęcie jakiego potrzebujemy do webinariów, jak je zrobić w nowoczesny sposób oraz co dają (Tomasz Słodki, dyrektor generalny Compas Multimedia)

  • będzie też o prawnych aspektach wykorzystania wizerunku, wizażu, technologiach, ciekawych rozwiązaniach w firmach i instytucjach.


Autorzy to specjaliści rynkowi, należą do nich m.in. Tomek Lipiński (muzyk), Ryszardn Kondratiuk (Urząd Patentowy RP), Paweł Linke (Media Impact), Anna Plaszczyk (wieloletnia dziennikarka – TVP, TVN), Katarzyna Leszczyńska-Bohdan (SoftwareMill) i inni.


Razem ponad 66 stron, 36 inspirujących tekstów, promocje od reklamodawców w dziale tekstów sponsorowanych, oraz filmy – dostępne po zalogowaniu na stronie, lub kliknięciu w link dostępny w wersji pdf oraz zeskanowaniu kodu QR w wersji drukowanej.


Magazyn można bezpłatnie pobrać ze strony http://magazyn.multiferencje.pl/. Firmy zainteresowane otrzymywaniem papierowego wydania – magazyn@multiferencje.pl

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...