Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Multikino przeniosło chatbota na oficjalny Fan Page

03Luty2017

Autor: Nowy User, Tagi:

Sieć kin Multikino, która ma największy w Europie fanpage kinowy na portalu Facebook.com (obecnie zrzesza ponad 770 000 osób) uruchomiła w 2016 roku pierwszego w Europie chatbota, który pomaga w wyborze filmu oraz zakupie biletów. Po udanych testach 1 lutego br. ChatBot został przeniesiony na Fan Page Multikino Polska na portalu Facebook.com.

Chatbot Multikina działa od października 2016 roku. To pierwszy tego typu projekt w Polsce oraz pierwszy kinowy bot w Europie. Dzięki konwersacji obsługuje on cały proces zamówienia biletów w sposób zbliżony do tego przy kasie kinowej.

Po trzech miesiącach i licznych udanych transakcjach MultikinoBot został przeniesiony na oficjalny Fan Page Multikino Polska. Od początku lutego ponad 770 tysięcy fanów sieci Multikino może pytać MultikinoBota o konkretny gatunek filmowy, o seanse wyświetlane w wybrany dzień, o konkretny tytuł lub produkcję, którą polecają inni kinomani.

Cieszymy się, że nasz MultikinoBot jest chętnie używany przez osoby korzystające z Messengera. Pierwsze miesiące pozwoliły nam sprawdzić zachowanie bota w interakcji z naszymi klientami i ulepszyć jego mechanizm – dodaje Wojciech Szymczyk, Digital & CVM Manager Multikino S.A.

1. lutego br. MultikinoBot został przeniesiony na Fan Page Multikino Polska. Korzystanie z chatbota jest całkowicie bezpłatne. Po dokonaniu rezerwacji lub zakupu klienci otrzymują email z potwierdzeniem zamówienia. Multikino przewiduje promocje dla jego użytkowników. Ponadto MultikinoBot będzie wykorzystywany do licznych niestandardowych akcji.

Za technologią MultikinoBota stoi Chatflow - polski startup tworzący chat commerce dla biznesu.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

,,Przywykliśmy raczej na politykę narzekać. Jednak, że w obszarze komunikacji polityka potrafi wykorzystywać pewne narzędzia i taktyki jako pierwsza, a przez to również kreować trendy. " - Konrad Ciesiołkiewicz