Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Myslovitz zainwestował w aplikację mobilną

20Lipiec2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Myslovitz, aplikacja mobilna

Po blisko pięcioletniej przerwie Myslovitz wraca z nową płytą „Nieważne jak wysoko jesteśmy…”. Wydarzeniu towarzyszy premiera pierwszej w Polsce, oficjalnej aplikacji mobilnej, w całości poświęconej rodzimemu zespołowi muzycznemu.

Przy promocji nowego albumu zespół Myslovitz zainwestował w innowacyjne formy promocji. Udostępniona wraz z premierą płyty aplikacja mobilna to funkcjonalne narzędzie, gwarantujące dostęp do szerokiej bazy informacji o grupie. Daje ona możliwość korzystania ze stale aktualizowanej bazy newsów, galerii zdjęć czy fanpage’a zespołu. Na potrzeby aplikacji muzycy udostępnili także sample utworów znajdujących się na nowej płycie.

Posiadacze smartphonie’ów z systemem operacyjnym Google Android oraz Apple iOS, mogą już bezpłatnie pobrać program z Android Market i AppStore.

– Zakładamy dalszy rozwój aplikacji i poszerzanie jej o kolejne funkcjonalności, które zostaną wdrożone w następnych wersjach – mówi Bartosz Brażewicz-Dosiółko, dyrektor IT firmy MoveApp, odpowiadającej za przygotowanie i realizację projektu. – Na Zachodzie tego rodzaju rozwiązania stanowią nieodłączny element promocji większości zespołów – dodaje. O tym, że zapotrzebowanie na aplikacje mobilne jest duże także na krajowym rynku, może świadczyć fakt, że już pierwszego dnia aplikacja została pobrana przez kilkuset użytkowników Smartphone’ów.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz