Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Myslovitz zainwestował w aplikację mobilną

20Lipiec2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Myslovitz, aplikacja mobilna

Po blisko pięcioletniej przerwie Myslovitz wraca z nową płytą „Nieważne jak wysoko jesteśmy…”. Wydarzeniu towarzyszy premiera pierwszej w Polsce, oficjalnej aplikacji mobilnej, w całości poświęconej rodzimemu zespołowi muzycznemu.

Przy promocji nowego albumu zespół Myslovitz zainwestował w innowacyjne formy promocji. Udostępniona wraz z premierą płyty aplikacja mobilna to funkcjonalne narzędzie, gwarantujące dostęp do szerokiej bazy informacji o grupie. Daje ona możliwość korzystania ze stale aktualizowanej bazy newsów, galerii zdjęć czy fanpage’a zespołu. Na potrzeby aplikacji muzycy udostępnili także sample utworów znajdujących się na nowej płycie.

Posiadacze smartphonie’ów z systemem operacyjnym Google Android oraz Apple iOS, mogą już bezpłatnie pobrać program z Android Market i AppStore.

– Zakładamy dalszy rozwój aplikacji i poszerzanie jej o kolejne funkcjonalności, które zostaną wdrożone w następnych wersjach – mówi Bartosz Brażewicz-Dosiółko, dyrektor IT firmy MoveApp, odpowiadającej za przygotowanie i realizację projektu. – Na Zachodzie tego rodzaju rozwiązania stanowią nieodłączny element promocji większości zespołów – dodaje. O tym, że zapotrzebowanie na aplikacje mobilne jest duże także na krajowym rynku, może świadczyć fakt, że już pierwszego dnia aplikacja została pobrana przez kilkuset użytkowników Smartphone’ów.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.